Robert Leszczyński, Krzysztof Skiba i Tomasz Jacyków w reklamie'Wprost Light' (foto)
Wejściu na rynek nowego tygodnika 'Wprost Light' (AWR Wprost),który pojawi się w sprzedaży 28 maja br., towarzyszyć będziekampania reklamowa realizowana pod hasłem "A jakie jest Twojedrugie oblicze?".
Akcja oparta będzie na twarzach "Wprost": Robercie Leszczyńskim,Krzysztofie Skibie i Tomaszu Jacykowie.
Promocja nowego tygodnika obejmuje outdoor (city lighty w całymkraju, siatki wielkoformatowe w centrum Warszawy), telewizje(E!Entertainment), radio (PR I, PR III, Radio Zet, Radio Pin),internet (Onet.pl, Wp.pl, O2.pl, gazeta.pl, bankier.pl, money.pl,pracuj.pl, serwisy z grupy allegro.pl, facebook.pl), prasę(Rzeczpospolita, National Geographic, Focus, Kropka TV), a takżesilne działania autopromocyjne na łamach tygodnika "Wprost",miesięcznika "Mój Pies" i w serwisach online: wprost24.pl,pitbul.pl, gover.pl, infotuba.pl, blogbox.pl, psy.pl, koty.pl.
Kampanię reklamową przygotowała agencja reklamowa AirAgency wewspółpracy z zespołem AWR "Wprost".
Dołącz do dyskusji: Robert Leszczyński, Krzysztof Skiba i Tomasz Jacyków w reklamie'Wprost Light' (foto)