SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RASP utworzył departament content marketingu w biurze reklamy, szefową Magdalena Milewska

Ringier Axel Springer Polska utworzył w ramach biura reklamy nowy departament content marketingu. Powstał on z połączenia obszarów projektów strategicznych, projektów specjalnych, patronatów mediowych, dedicated sales oraz projektów wideo. Szefową działu została Magdalena Milewska, która zajmuje stanowisko dyrektora departamentu content marketing.

Magdalena Milewska / fot. RASP Magdalena Milewska / fot. RASP

Do tej pory Milewska w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska była dyrektorem projektów wideo, z firmą jest związana od 11 lat. Teraz będzie zarządzała wszystkimi zespołami projektowymi, tworząc nową strukturę działu content marketing.

- Choć kampanie content marketingowe realizujemy w dużej skali od kilku lat, czas pandemii pokazał potrzebę jeszcze lepszego dopasowania oferowanych przez nas rozwiązań i sposobu pracy do potrzeb marketera. W świecie mnogości komunikatów i rozproszenia wygrają bowiem tylko te marki, które przykują uwagę i utrzymają ją na dłużej – komentuje Magdalena Milewska, dyrektor nowego departamentu.

Dodaje, że jej zdaniem "content marketing to już nie tylko działania wizerunkowe". - Stąd nasza wiara w mierzalny content marketing, realizowany za pomocą różnych narzędzi na kolejnych etapach ścieżki zakupowej, a także wykorzystanie badania Brand Metrics określającego wpływ kampanii na markę klienta - uważa.

Magdalena Milewska odpowiada m.in. za strategię departamentu, rozwój oferty content marketing oraz partnerstwa strategiczne. Będzie odpowiadała przed Beatą Golubińską, dyrektor zarządzającą w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska.

W 2019 r. Ringier Axel Springer Polska zanotował spadek przychodów sprzedażowych o 6,5 proc. do 592,27 mln zł, a jego zysk netto wzrósł z 6,02 do 28,4 mln zł. Zmalały wpływy ze sprzedaży prasy i reklam w niej, a wpływy z reklam internetowych wzrosły o 2 proc. W firmie pracowało 1,4 tys. osób.

 

Dołącz do dyskusji: RASP utworzył departament content marketingu w biurze reklamy, szefową Magdalena Milewska

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rasp utin
Po departamencie content marketingu czas utworzyć departament marketing contentu.
0 0
odpowiedź
User
Baśka co... sami wiecie co
herbata wymieszana już nie wiem który raz.
0 0
odpowiedź
User
ciekawe
Był już taki dział, zamknęli go 2 czy 3 lata temu. Ciekawe co będzie następne.
0 0
odpowiedź