Restrukturyzacja w Grayling: nowe kierownictwo i logo
W ramach zapowiadanych zmian Grayling przeprowadzi w swoich szeregach restrukturyzację, a także wprowadzi nową identyfikację wizualną.
Nowa strategia Grayling przewiduje położenie większego nacisku na analitykę danych Big Data, a także szersze bazowanie na rozwiązaniach technologicznych, które mają ułatwić szybkie reagowanie na wydarzenia oraz zmiany na światowych rynkach.
- Zmiana na tak dużą skalę to bardzo ekscytujący proces, który pokazuje, jaką siłą jest globalna sieć, która w jednym momencie może przeprowadzić wizerunkową zmianę o tak ogromnym zasięgu. Równie ciekawym doświadczeniem jest rzeczywiste poczucie bliskiej współpracy w prawdziwie międzynarodowej rodzinie, która czuje tę samą tożsamość, i która chce mówić jednym głosem - mówi o zmianach Ewa Szejner, prezes Grayling Poland.
W szeregach firmy przeprowadzono również zmiany kadrowe. Od stycznia 2014 roku Bob Pickard obejmie stanowisko regionalnego CEO Huntsworth na obszar Azji i Pacyfiku. Zmiany dosięgną również innych regionów: Alison Clarke obejmie brytyjski oddział Grayling, Wolfgang Lang Europę Zachodnią, Loretta Ahmed Bliski Wschód wraz z Turcją i Afryką, natomiast Jan Simunek będzie odpowiedzialny za Europę Środkową i Wschodnią (wraz z Rosją).
Ponadto agencja zapowiada skonsolidowanie swojej działalności w Stanach Zjednoczonych, gdzie biura DutkoGrayling zostaną zintegrowane pod wspólnym szyldem Grayling. W dalszym ciągu będzie tam natomiast funkcjonować należąca do firmy marka Atomic.
- Na poziomie regionalnym zmiana struktur zarządu jest dla Grayling Poland bardzo korzystna. Umacnia się bowiem rola Jana Simunka, który obejmuje swoją odpowiedzialnością również rynek rosyjski. Z naszego punktu widzenia, regionalna współpraca koordynowana przez jedną osobę w Europie Środkowej i Wschodniej zawsze była silnym atutem i zdecydowanym wyróżnikiem wśród innych międzynarodowych sieci działających w Polsce. Mając to na uwadze jestem przekonana, że dołączenie rynku rosyjskiego istotnie wzmacnia nasza pozycję w tej części Europy - dodaje Szejner.
Grayling aktualnie posiada 53 biura w 26 krajach. W Polsce agencja odpowiada m.in. za wizerunek Sony (przeczytaj o tym więcej).
Dołącz do dyskusji: Restrukturyzacja w Grayling: nowe kierownictwo i logo