SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rekordowy lipiec TVN 24, traci Disney Channel i AXN

W lipcu TVN 24 była liderem stacji tematycznych. Który kanał muzyczny, dokumentalny, dla dzieci, sportowy, filmowy wybieraliśmy najczęściej? Top 30 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Liderem kanałów tematycznych w lipcu 2010 roku była telewizja TVN24 - wynika z najnowszych danych TNS OBOP przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu z 2009 rokiem TVN24 zanotowała wzrost udziału w rynku o 1,03 punktu proc. do poziomu 5,22 proc.. Drugi kanał w rankingu – Disney Channel –  stracił 0,26 punktu proc. (1,15 proc.), utrzymując pozycję lidera kanałów dla dzieci (za nim Cartoon Network i Disney XD).

Liderem w segmencie kanałów sportowych był Eurosport, który miał 0,83 proc. udziału w rynku (0,64 proc. przed rokiem) - za nim w zestawieniu znalazł Polsat Sport (0,41 proc.) i TVP Sport.

Wśród stacji muzycznych widzowie najchętniej wybierali Vivę Polska 0,77 proc. widowni (0,78 proc. w tym samym miesiącu 2009 r.). Za nią znalazły 4 fun TV i  MTV Polska.

Najchętniej oglądanym kanałem filmowym był AXN (spadek z 1,02 proc. do 0,89 proc.). Drugie miejsce należało do kanału Kino Polska, a pierwszą trójkę uzupełnił Ale kino z wynikiem 0,45 proc..

Na czele stacji dokumentalno-przyrodniczych znalazł się kanał Discovery, który z udziałem wynoszącym 0,49 proc. Wyprzedził stację Discovery Science (0,38 proc. udziału) oraz Discovery World (0,34 proc. udziału).

Liderem na rynku kanałów lifestylowych był TVN Style przed TVN Turbo (odpowiednio 0,52 proc. i 0,40 proc. udziału w rynku). 

  Wszyscy 4+ (bez gości)
Lp.   VII 2010   VII 2009
1 TVN 24 5,22 TVN 24 4,19
2 Disney Channel 1,15 Disney Channel 1,41
3 Cartoon Network 0,97 Disney XD 1,21
4 Disney XD 0,97 Mini Mini 1,04
5 AXN 0,89 AXN 1,02
6 Mini Mini 0,88 Discovery 0,81
7 Eurosport 0,83 VIVA Polska 0,78
8 VIVA Polska 0,77 Cartoon Network 0,74
9 Polsat News 0,64 Eurosport 0,64
10 TVN Style 0,52 Polsat Sport 0,64
11 Discovery 0,49 TVN Style 0,55
12 Superstacja 0,47 Hallmark 0,54
13 Kino Polska 0,46 Kino Polska 0,50
14 Ale Kino 0,45 Comedy Central 0,46
15 Comedy Central 0,44 4fun TV 0,45
16 Polsat Sport 0,41 Ale Kino 0,42
17 TVN Turbo 0,40 TVP Kultura 0,40
18 TVP Sport 0,38 Discovery World 0,40
19 Discovery Science 0,38 Polsat News 0,40
20 Hallmark 0,37 MTV Polska 0,38
21 BBC CBeebies 0,36 TVN Turbo 0,38
22 TVP Kultura 0,34 National Geographic Channel 0,35
23 4fun TV 0,34 Discovery Science 0,34
24 Discovery World 0,34 iTV 0,32
25 iTV 0,34 Animal Planet 0,31
26 MTV Polska 0,34 Superstacja 0,30
27 National Geographic Channel 0,31 Discovery Travel & Living 0,28
28 Animal Planet 0,30 Polsat Sport Extra 0,28
29 Polsat Cafe 0,30 Polsat Cafe 0,28
30 Discovery Travel & Living 0,28 BBC CBeebies 0,25


W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych, na pozycji lidera wzmocniła się telewizja TVN24.

  Wszyscy 16-49 (bez gości)
Lp.   VII 2010   VII 2009
1 TVN 24 3,08 TVN 24 2,49
2 VIVA Polska 1,36 AXN 1,29
3 Mini Mini 1,18 VIVA Polska 1,21
4 AXN 1,1 Discovery 1,19
5 Disney Channel 0,87 Disney Channel 1,11
6 TVN Style 0,77 Disney XD 0,96
7 Cartoon Network 0,76 Comedy Central 0,84
8 Comedy Central 0,74 Mini Mini 0,84
9 Disney XD 0,7 4fun TV 0,74
10 Eurosport 0,67 TVN Style 0,68
11 Discovery 0,63 Cartoon Network 0,63
12 4fun TV 0,59 Discovery World 0,58
13 TVN Turbo 0,58 Kino Polska 0,58
14 Kino Polska 0,57 Eurosport 0,57
15 MTV Polska 0,56 Hallmark 0,57
16 Polsat News 0,54 MTV Polska 0,56
17 Ale Kino 0,52 Polsat Sport 0,54
18 TVP Sport 0,46 TVN Turbo 0,52
19 iTV 0,45 Ale Kino 0,49
20 FoxLife 0,42 National Geographic Channel 0,48
21 BBC CBeebies 0,41 TVP Kultura 0,45
22 Discovery Science 0,4 Discovery Science 0,45
23 Polsat Cafe 0,4 Discovery Travel & Living 0,41
24 Canal+ 0,36 Canal+ 0,40
25 Discovery Travel & Living 0,36 Polsat Cafe 0,40
26 HBO 0,35 iTV 0,38
27 Polsat Sport 0,35 Zone Reality 0,37
28 TVP Kultura 0,34 VH1 Polska 0,36
29 Discovery World 0,34 Polsat News 0,35
30 National Geographic Channel 0,31 FoxLife 0,30


W grupie 16-49 (miasta) zdecydowanym liderem TVN24 przed kanałem dla dzieci Mini Mini. 

  Wszyscy 16-49 miasta (bez gości)
Lp.   VII 2010   VII 2009
1 TVN 24 4,02 TVN 24 3,37
2 Mini Mini 1,69 AXN 1,48
3 VIVA Polska 1,33 Discovery 1,44
4 AXN 1,32 Mini Mini 1,16
5 TVN Style 1,02 Comedy Central 1,11
6 Comedy Central 0,99 VIVA Polska 1,11
7 Eurosport 0,93 Disney Channel 0,88
8 Kino Polska 0,82 TVN Style 0,85
9 Ale Kino 0,74 Hallmark 0,82
10 Cartoon Network 0,73 4fun TV 0,79
11 Discovery 0,73 Kino Polska 0,77
12 MTV Polska 0,7 Polsat Sport 0,77
13 TVN Turbo 0,69 Discovery World 0,76
14 Disney XD 0,64 Eurosport 0,73
15 4fun TV 0,62 Disney XD 0,70
16 iTV 0,61 Ale Kino 0,69
17 Disney Channel 0,57 MTV Polska 0,68
18 TVP Sport 0,51 Cartoon Network 0,66
19 Discovery Travel & Living 0,51 National Geographic Channel 0,66
20 Polsat News 0,51 Discovery Travel & Living 0,59
21 National Geographic Channel 0,47 TVN Turbo 0,59
22 Discovery Science 0,46 TVP Kultura 0,56
23 Discovery World 0,45 Discovery Science 0,53
24 Polsat Sport 0,45 Zone Reality 0,51
25 FoxLife 0,44 VH1 Polska 0,49
26 Canal+ 0,43 Canal+ 0,45
27 TVP Kultura 0,42 Polsat Cafe 0,43
28 Animal Planet 0,38 iTV 0,40
29 HBO 0,38 HBO 0,39
30 VH1 Polska 0,38 Polsat Sport Extra 0,35


 

Dołącz do dyskusji: Rekordowy lipiec TVN 24, traci Disney Channel i AXN

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ula
Brawo TVN 24. Widownia się zwiększa.
0 0
odpowiedź
User
ja i rodzina
oglądam TVN 24 bo są bardzo,bardzo profesjonalni i mają super dziennikarzy i w studio i w kraju np: Dagmara Kaczmarek,Brygida Grysiak,Skórzyński Krzysztof,Grass,Tomasz Kanik,Maciej Knapik i wielu innych.Podoba mi się TVN 24.
0 0
odpowiedź
User
aaa
nie oglądam tvn-a 24. są skrajnie nieobiektywni. realizują dziwnę dla mnie interesy
0 0
odpowiedź