SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklamy Volvo, Hondy i Fiata oraz agencje BBDO i Forsman & Bodenfors najczęściej nagradzane w 2014 r. (wideo)

W konkursach i festiwalach reklamowych na całym świecie w ub.r. najczęściej nagradzane były spoty Volvo, Harvey Nichols, Fiata i Hondy, agencje Forsman & Bodenfors i tokijski oddział Dentsu oraz sieci agencji BBDO i DDB.

Jean-Claude Van Damme w reklamie Volvo Jean-Claude Van Damme w reklamie Volvo

Z rankingu „The Gunn Report” zbierającego dane z 45 najważniejszych konkursów reklamowych zorganizowanych w ub.r. na całym świecie wynika, że wśród spotów najwięcej nagród zdobył udostępniony w listopadzie 2013 roku klip „The Epic Split”, przygotowany przez agencję Forsman & Bodenfors dla marki Volvo. Przypomnijmy, że spot z Jean-Claude’em Van Damme’em stojącym w rozkroku między dwoma jadącymi ciężarówkami Volvo, szybko stał się materiałem wielu przeróbek i memów (obejrzyj niektóre z nich), był też jedną z najpopularniejszych w 2013 roku reklam na YouTubie (zobacz szczegóły). W zestawieniu „The Gunn Report” klip z Van Damme’em znalazł się też na drugim miejscu wśród reklam internetowych. Na trzecim miejscu tej listy uplasowały się spoty ciężarówek Volvo pod hasłem „Live Test Series”.

W konsekwencji odpowiadająca za wszystkie te reklamy agencja Forsman & Bodenfors była najczęściej nagradzaną, wyprzedzając tokijski oddział Dentsu i londyńską adam&eve DDB. Wśród sieci agencji zwyciężyła BBDO, wyprzedzając DDB i Leo Burnett, wśród domów produkcyjnych - MJZ (przed Folke Film i Outsider).

Najczęściej nagradzane były agencje z USA (przed tymi z Wielkiej Brytanii i Brazylii), a reklamodawcą - Volvo (wyprzedzając Volkswagenem i Hondę).


Najczęściej nagradzane w 2014 r. spoty


1. Volvo Trucks, „The Epic Split”
Agencja: Forseman & Bodenfors

 


2. Harvey Nichols Christmas, „Sorry I Spent It On Myself”
Agencja: adam&eve DDB

 


3. New Zealand Transport Agency, „Mistakes”
Agencja: Clemenger BBDO

 


4. Guinness, „Sapeurs”
Agencja: AMV/BBDO

 


5. Old Spice, „Mom Song”
Agencja: Wieden + Kennedy

 

Na drugiej podstronie najczęściej nagradzane reklamy internetowe oraz prasowe i outdoorowe

Dołącz do dyskusji: Reklamy Volvo, Hondy i Fiata oraz agencje BBDO i Forsman & Bodenfors najczęściej nagradzane w 2014 r. (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MAX
VAN DAMME NAJLEPSZY!:)
0 0
odpowiedź