TVP Seriale bezkonkurencyjnym kanałem filmowo-serialowym w I półroczu 2017
Pozycję niekwestionowanego lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w pierwszym półroczu br. zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły ex aequo Paramount Channel HD i AMC, a liderem wśród spadków był Universal Channel.
Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w pierwszym półroczu 2017 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się o 4,20 proc. i ukształtował się na poziomie 1,49 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.
Drugie miejsce zajęła naziemna Stopklatka TV. W analizowanym okresie jej wynik wyniósł 0,95 proc., po spadku o 3,06 proc.
Na podium znalazł się jeszcze Polsat Film, którego udział uplasował się na poziomie 0,51 proc. (spadek o 3,77 proc.).
Najwięcej zyskały dwa kanały Paramount Channel HD i AMC. Ich udziały zwiększyły się o 200 proc. do odpowiednio 0,15 proc. i 0,09 proc.
Z kolei najwięcej stracił Universal Channel, którego wynik zmalał o 39,13 proc. do 0,14 proc. udziału.
W grupie komercyjnej 16-49 w pierwszym półroczu br. pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale z udziałem na poziomie 1,64 proc., po spadku o 3,53 proc.
Druga lokata też należała do stacji Stopklatka TV (1,02 proc. udziału; wzrost o 2 proc.). Na podium znalazł się jeszcze Polsat Film (0,78 proc.; w dół o 2,50 proc.).
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 200 proc., też pochwalić się mogły Paramount Channel HD i AMC (do odpowiednio 0,18 proc. i 0,06 proc.). Z kolei najwięcej w tym ujęciu straciło Romance TV - było to 36 proc. do 0,16 proc. udziału.
W czerwcu 2017 roku liderem oglądalności wśród stacji filmowych w obu grupach wiekowych również był kanał TVP Seriale. W 4+ jego udział zwiększył się o 12,90 proc. do 1,75 proc., a w 16-49 - wzrósł o 29,59 proc. do 2,19 proc.
Dołącz do dyskusji: TVP Seriale bezkonkurencyjnym kanałem filmowo-serialowym w I półroczu 2017