SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pyszne.pl z kampanią reklamową „Twój Czas”

Pod hasłem „Twój Czas” ruszyła kampanie reklamowa serwisu Pyszne.pl (Takeaway.com), gdzie można zamówić jedzenie online. Kampania opracowała holenderska agencja Etcetera.

Serwis promuje się w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej i w internecie (materiały wideo, display).

Kampania rozpoczęła się jednocześnie na pięciu głównych rynkach spółki Takeaway.com: w Niemczech, Polsce, Holandii, Belgii i Austrii.

Stworzeniem kreacji zajęła się agencja Etcetera. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dział marketingu Pyszne.pl pod kierownictwem Marty Czarneckiej, posiłkując się wsparciem domu mediowego Media Group.

Dołącz do dyskusji: Pyszne.pl z kampanią reklamową „Twój Czas”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
spitout
Ja zawsze wolałem zamawiać jedzenie przez pizza portal. Layout mi bardziej pasuje, mam też wrażenie, że jest jakby szybciej.
0 0
odpowiedź
User
stały_klient
Pyszne.pl ma najgorszą obsługę klienta. To niebywałe, że można być tak bezczelnym wobec stałego klienta w dzisiejszych czasach. Odcinają się od odpowiedzialności za swoje błędy. Przerzuciłem przez ten portal tysiące złotych i było kilka sytuacji, gdzie ewidentnie zawiedli z własnej winy i za każdym razem w odpowiedzi na zgłoszenie pomocy odpowiedź brzmi w stylu: "Radź sobie... pozdrawiamy.". Kiedy odpiszesz, że chcesz sprawę z nimi rozwiązać, to oni już po tamtej odpowiedzi, temat zamykają i olewają klienta kompletnie. Zrazili mnie tym kilkukrotnie i już tam nie zamierzam wracać. NAPRAWDĘ NIE POLECAM tego portalu, oszczędzicie sobie nerwów.
0 0
odpowiedź