Puma L.I.F.T.: 173 gramy i odlot gwarantowany
Pod hasłem "173 gramy i odlot gwarantowany" rusza kampania reklamowa butów Puma L.I.F.T. Zapowiedzią akcji jest sesja zdjęciowa duetu Wet Fingers promująca tę markę.
Kampania reklamowa butów Puma L.I.F.T. w haśle "173 gramy i odlot gwarantowany" podkreśla ich niewielką wagę. Skierowana do młodych odbiorców akcja promuje luz i swobodę ruchu w mieście. Kampanię zainaugurowała sesja zdjęciowa w "Machinie", w której DJ Adamus i Mafia Mike z duetu Wet Fingers wystąpili w obuwiu tej marki. Ponadto w ramach działań prowadzony jest konkurs, w którym należy przysłać odlotowe zdjęcia zrobione w butach PUMA L.I.F.T.
Akcja obejmuje lifestylowe, sportowe i młodzieżowe serwisy internetowe oraz stację telewizyjną VIVA Polska. Kreacją i realizacją kampanii - zaplanowanej do 15 maja - zajęła się firma Media Point Group, natomiast media zakupił do mediowy Zenithmedia.
Dołącz do dyskusji: Puma L.I.F.T.: 173 gramy i odlot gwarantowany