'Przygodożercy' Knorra w sieci i w realu
"Przygodożercy" Knorr Nudle to multimedialna zabawa odbywająca się zarówno w internecie, jak i w czasie rzeczywistym. Kampania prowadzona jest w najważniejszym okresie przedwakacyjnym.
Na stronie www.knorrnudle.pl zainteresowani mogą założyć swój profil i zgłosić chęć wcielenia się w jedną lub dwie z sześciu proponowanych postaci. Następnie, rozbudowując swoje profile, rozpoczynają rywalizację o udział w castingu do reklamy marki Nudle Knorr.
- "Przygodożercy" mają na celu budowanie świadomości marki Knorr Nudle w młodej, miejskiej grupie docelowej - mówi Karol Piekutowski z Unilever Polska, odpowiedzialny za kategorię zup błyskawicznych. - Okres przedwakacyjny i miesiące letnie to szczególnie ważny czas dla całej kategorii. Spójna kampania będzie towarzyszyła konsumentom aż do końca sierpnia. Chcemy, by zupy Knorr Nudle znalazły się w każdym plecaku turystycznym i worku żeglarskim - dodaje.
Zintegrowana promocja akcji prowadzona jest w internecie, telewizji i radiu. Komunikacja w internecie oparta jest na szeroko zasięgowej kampanii realizowanej na największych polskich portalach, serwisach młodzieżowych oraz w komunikatorze Gadu-Gadu. W telewizji jest 15 sekundowy spot nawiązujący do prowadzonej w ostatnim czasie kampanii teaserowej. Emisje odbywają się na antenie stacji MTV, Viva Polska, VH1, TV4 oraz 4FunTV.
Serwis konkursowy, projekty graficzne, wszystkie kreacje do kampanii (internet, TV & radio) powstały w agencji Hint Intermedia.
Za zakup i planowanie mediów do "Przygodożerców" odpowiedzialny jest dom mediowy PHD. Za komunikację z mediami agencja PR Feedback/Hill&Knowlton. Kontent mobilny dostarczył MLife Mobile Solutions.
Dołącz do dyskusji: 'Przygodożercy' Knorra w sieci i w realu