PR Forum 2006
W dniach 21-22 listopada 2006 w hotelu Marriott już po raz czwarty odbędzie się Ogólnopolski Kongres Ekspertów i Specjalistów PR, organizowany przez Związek Firm Public Relations oraz Institute for International Research.
Spotkają się teoretycy i praktycy Public Relations, eksperci z zakresu komunikacji, przedstawiciele mediów i biznesu.
Patronat merytoryczny nad kongresem objęła międzynarodowa organizacja branżowa International Communications Consultancy Organisation (ICCO).
Pierwszy dzień PR FORUM poświęcony będzie dobrym praktykom w Public Relations. W przedpołudniowej sesji plenarnej zaprezentujemy wyniki badania jakościowego wśród top menedżerów oraz badań opinii wśród specjalistów PR i dziennikarzy, przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Związku Firm Public Relations. Ponadto odbędzie się dyskusja na temat „czarnych sztuczek”, propagandy i reklamy oraz sesja podsumowująca dwa lata doświadczeń kampanii Czyste Informacje zatytułowana „Czy media w Polsce mogą funkcjonować bez ukrytej reklamy?”
Popołudniowa sesja warsztatowa została podzielona na trzy bloki tematyczne:
1.Jak zacząć, żeby dobrze skończyć? – budowanie strategii komunikacji
2.Public Relations w korporacji – warsztat pod patronatem merytorycznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu
3.Nowe technologie w Public Relations – warsztat przygotowany przez ekspertów amerykańskiego Institute for Public Relations
Pierwszy dzień kongresu zakończy uroczysta gala, podczas której zostaną ogłoszone wyniki konkursu „Złote Spinacze 2006”. W tym roku do konkursu, który odbywa się pod patronatem Pulsu Biznesu, zgłoszono rekordową liczbę 61 projektów. Nad przebiegiem konkursu czuwa firma audytorska KPMG.
Podczas drugiego dnia kongresu, zatytułowanego „Public Relations – świat, Europa, Polska”, zostaną zaprezentowane trendy w światowym PR, europejskie doświadczenia branży oraz podsumowanie okresu transformacji w Polsce.
W sesji plenarnej wystąpią między innymi:
Samland Detlev – dyrektor Public Affairs agencji Pleon, członek Parlamentu Europejskiego, przewodniczący Komisji Budżetowej, minister ds. europejskich landu Północnej Westfalii
Steve Ellis – właściciel MediaAble Ltd., były dziennikarz agencji Reuters i The Sunday Times, przez 9 lat dyrektor zarządzający agencji PR Burson-Marsteller odpowiedzialny za szkolenia w Europie
David Gallagher – partner i CEO Ketchum London
Prof. Witold Orłowski – makroekonomista, dyrektor Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej i współzałożyciel Niezależnego Ośrodka Badań Ekonomicznych, główny doradca ekonomiczny PriceWaterhouseCoopers
Jean-Leopold Schuybroek – dyrektor wykonawczy Interel, wiodącej europejskiej agencji komunikacji strategicznej i Public Relations
W popołudniowej sesji zaplanowano dwa bloki warsztatowe poświęcone transgranicznej działalności PR oraz projektom finansowanym ze środków europejskich. Ponadto przeprowadzimy specjalny warsztat dla najlepszych studentów specjalizacji PR z kilku uczelni, prezentujący pracę specjalisty PR od kuchni.
„Tegoroczne PR FORUM jest wydarzeniem wyjątkowym z co najmniej z dwóch względów: po raz pierwszy zaplanowaliśmy kongres na dwa dni i nadaliśmy mu zdecydowanie międzynarodowy charakter. Nigdy w dotychczasowej historii nie gościliśmy tylu znamienitych zagranicznych prelegentów. Mamy nadzieję, że nasza propozycja merytoryczna spotka się z dużym zainteresowaniem nie tylko w Polsce, ale również w całym regionie Europy Środkowowschodniej” – powiedział Paweł Trochimiuk, prezes Związku Firm Public Relations.
Szczegółowy program kongresu, notki biograficzne prelegentów oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na: www.prforum.pl
Dołącz do dyskusji: PR Forum 2006