Poradnikowe tygodniki dla kobiet ostro w dół
Wszystkie tygodniki poradnikowe dla kobiet zanotowały spadek sprzedaży. Liderem "Przyjaciółka".
Według najnowszych danych ZKDP tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) osiągnął we wrześniu sprzedaż ogółem w wysokości 331 048 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w swoim segmencie. Oznacza to 16 procentowy spadek w porównaniu analogicznego okresu w 2005 r.
Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Pani Domu" (Axel Springer Polska) - spadek o ponad 40 proc., na trzecim "Tina" (Bauer) - spadek o 45 proc. a na czwartym ”Naj” (G+J Polska) - spadek o ponad 17 proc.
wrzesień | ||||
2006 | 2005 | |||
Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 582650 | 331048 | 599360 | 394477 |
Pani Domu | 622385 | 318465 | 905726 | 554106 |
Tina | 499559 | 299154 | 802728 | 534305 |
Naj | 543659 | 295369 | 715933 | 355643 |
2006 | ||||
wrzesień | sierpień | |||
Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 582650 | 331048 | 595762 | 355355 |
Pani Domu | 622385 | 318465 | 611151 | 375499 |
Tina | 499559 | 299154 | 533817 | 331224 |
Naj | 543659 | 295369 | 553975 | 361022 |
Dołącz do dyskusji: Poradnikowe tygodniki dla kobiet ostro w dół