SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polska Izba Mleka szuka agencji do kampanii „Mamy kota na punkcie mleka”

Polska Izba Mleka zaprasza agencje do składania ofert na kompleksową realizację w 2020 roku kampanii promocyjno- informacyjnej „Mamy kota na punkcie mleka” - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Zaplanowane przez Polską Izbę Mleka mają potrwać 10 miesięcy a ich budżet wynosi niespełna 893 tys. zł. Będą promować spożycie mleka i produktów mleczarskich oraz propagować zdrowotne ich właściwości.

Kampania ma obejmować kino, prasę, telewizję, internet, radio.

Wybrana agencja zajmie się m.in. zakupem mediów, obsługą dedykowanej strony internetowej, profilu kampanii w mediach społecznościowych. Przygotuje też różne materiały promocyjne, takie jak plakaty, broszury itp. Zajmie się też działaniami PR, obsługą konkursów i aktywacji w szkołach.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 9 stycznia br.

Dołącz do dyskusji: Polska Izba Mleka szuka agencji do kampanii „Mamy kota na punkcie mleka”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Żaden dorosły ssak nie potrzebuje mleka do życia i nawet nie ma do niego dostępu.
0 0
odpowiedź
User
Buba
O, super - utrwalmy 2 bzdurne stereotypy jedną kampanią: że mleko jest konieczne i że koty mogą pić mleko. Nie mogą.
0 0
odpowiedź