SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat zakazał emisji reklamy Netii - wideo

Nowa kampania Netii reklamująca usługi głosowe "U nas nic się nie marnuje" została zakazana przez Telewizję Polsat i przeniesiona do pasma po godzinie 23. Nadawca stwierdził, że jeden ze spotów jest niezgodny z obowiązującym prawem.

Chodzi o 15 sekundowy spot, gdzie aktor konsumuje imitację szkła. Promocja Netii na usługi głosowe "U nas nic się nie marnuje" zaplanowana jest w telewizji, radiu i prasie. W przypadku telewizji przygotowano cztery spoty - jeden 30 sekundowy i trzy 15 sekundowe, gdzie aktorzy zjadają pozostałości po śniadaniu - butelkę po wodzie, skorupkę od jajka, plastikowy kubek po jogurcie, skórkę pomarańczy.

- Prawnicy Polsatu stwierdzili, że reklama z butelką jest niezgodna z Ustawą Prawa Prasowego i Ustawą o Radiofonii i Telewizji, która mówi, że przekaz nie może stwarzać zagrożenia dla życia i zdrowia - mówi nam Michał Dolny, dyrektor marketingu Netii.

W ślad za Polsatem poszli też inni nadawcy. - Dlatego zgodziliśmy się na przeniesienie pory emisji spotu z butelką na godziny późno wieczorne - dodaje.

Kampanią "U nas nic się nie marnuje" Netia próbuje zachęcić do skorzystania z nowej oferty, gdzie przy abonamencie 42,70 zł, obowiązuje jedna cena na wszystkie telefony stacjonarne - lokalne i międzymiastowe oraz do UE, USA i Kanady. W ramach oferty klient ma do wykorzystania około 120 minut połączeń na telefony stacjonarne lub ponad 40 minut na telefony komórkowe.

Dodatkowe opcje taryfowe (Wybrane Numery, Wieczory i Weekendy oraz Cały Czas) dotyczą również połączeń do UE, USA i Kanady. Netia reklamuje ofertę, jako pierwszą tego typu na naszym rynku.

- Chcemy, żeby nasi klienci cieszyli się prawdziwą wolnością wyboru. To oni decydują, na co przeznaczą pieniądze za abonament. Nasi klienci mają pewność, że żadna złotówka, którą płacą, nie zmarnuje się - komentuje Mirosław Godlewski prezes zarządu Netii.

Przygotowana przez agencję Brain kampania, zaplanowana jest do końca czerwca.

Netia chce na koniec roku mieć 580 tys. klientów WLR wobec 420 tys. w zeszłym roku.



Dołącz do dyskusji: Polsat zakazał emisji reklamy Netii - wideo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl