Polsat i Plus z nowymi logotypami, bez słoneczka i uśmiechu (wideo)
Grupa Cyfrowy Polsat wprowadza nową, spójną identyfikację wizualną marek Plus i Polsat. - Nowe logotypy zostały zaprojektowane przede wszystkim z myślą o przejrzystości i łatwości ich odbioru przez naszych widzów i klientów - podkreśla Zygmunt Solorz.
Nowa identyfikacja wizualna została zaprojektowana tak, aby czytelnie opisywać usługi i produkty pochodzące z Grupy Polsat Plus. Logotypy dwóch głównych marek wykorzystują specjalnie zaprojektowaną dla Grupy, indywidualną typografię, charakterystyczny element graficzny oraz kolory.
Zielony kolor Plusa ma symbolizować m.in. innowację, rozwój oraz troskę o środowisko i lepsze życie, a żółty kolor Polsatu - energię, radość i optymizm płynące ze słońca - nierozerwalnie związanego z tym nadawcą.
- Nowe, spójne logotypy Plusa i Polsatu to sposób na lepsze komunikowanie naszych usług i ich łatwiejsze kojarzenie z nami przez klientów. Chcemy wyeksponować wartości naszych marek w sposób przejrzysty, prosty i wyrazisty tak, aby widzowie i klienci wiedzieli, że jest to marka z Grupy Polsat Plus, że odpowiada na ich indywidualne potrzeby, że jest to usługa najwyższej jakości oraz że korzystanie z nich, szczególnie w pakiecie, zapewnia im atrakcyjną cenę. Zgodnie z naszą przewodnią myślą strategiczną: „Dla Każdego. Wszędzie”’ - podkreśla Piotr Gaweł, członek zarządu Polkomtela, operatora sieci Plus.
Grupa Polsat Plus z hasłem „Dla każdego. Wszędzie”
Holding Zygmunta Solorza w komunikacji korporacyjnej będzie teraz posługiwał się głównie nazwą Grupa Polsat Plus z hasłem głównym „Dla każdego. Wszędzie”.
- Plus jest marką, która oferuje najwyższej jakości usługi telekomunikacyjne, w tym najlepsze w Polsce 5G, a Polsat to najatrakcyjniejszy kontent. Dzięki integracji usług telekomunikacyjnych z kontentowymi dostarczamy usługi: „Dla każdego. Wszędzie”. Każda z naszych usług indywidualnie to atrakcyjna oferta i silna, wiarygodna marka, ale prawdziwy potencjał realizujemy jako Grupa, oferując pakiet usług w korzystnej cenie - podkreśla Zygmunt Solorz.
- I dzisiaj nadszedł ważny dzień - rozpoczynamy nowy rozdział w historii Grupy - przedstawiamy nowe logotypy wspomnianych naszych najważniejszych i kluczowych marek: Plusa i Polsatu. Nowe logotypy zostały zaprojektowane przede wszystkim z myślą o przejrzystości i łatwości ich odbioru przez naszych widzów i klientów: z jednej strony tak, by wizualnie kojarzyły się z tą samą Grupą, a z drugiej - by zachowały swoje indywidualne wartości. Plus to telekomunikacja, a Polsat to kontent. Będziemy też w komunikacji korporacyjnej używać nowej nazwy Grupy, podkreślającej tę zależność i współdziałanie - Grupa Polsat Plus - dodaje Solorz.
Grupa Cyfrowy Polsat nie podała, z którą firmą brandingową współpracowała przy przygotowaniu nowej identyfikacji wizualnej. Zaznaczyła, że jej wprowadzenie będzie rozłożone na kilka etapów.
- W ramach projektu współpracowaliśmy z różnymi agencjami specjalizującymi się w budowaniu wizerunku marek. Obecnie prowadzimy rozmowy z wieloma różnymi firmami i agencjami, które będą nas wspierały już na etapie realizacji projektu i wdrożenia go w życie - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Matwiejczuk, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej i rzecznik prasowy Grupy Polsat Plus.
Polsat już bez słońca, Plus bez uśmiechu
Obecne logo głównego kanału Polsatu funkcjonuje, z niewielkimi modyfikacjami, od ponad 15 lat. Dotychczas jego stałym elementem było charakterystyczne słoneczko. W ostatnich latach dostosowywano do niego oprawy stacji tematycznych nadawcy - w kwietniu ub.r. odświeżono oprawy kanałów Super Polsat, Polsat 2, Polsat 1, Polsat Cafe, Polsat Play, Polsat Doku, Polsat Film oraz Polsat Seriale.
Natomiast stałym elementem dotychczasowych wersji logo Plusa były krzyżyk i kreska tworzące uśmiech. Identyfikację sieci zmodyfikowano wiosną 2015 roku w związku z nową serią reklam.
W pierwszym kwartale br. grupa Cyfrowy Polsat, do której należą m.in. Polkomtel, Telewizja Polsat, Eleven Sports, Grupa Interia i większościowy pakiet akcji Netii, zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 4,9 proc. do 2,99 mld zł i zysku netto ze 183,8 do 390,4 mln zł. Każdy abonent płacił firmie średnio 90,5 zł miesięcznie, o 6 proc. więcej niż rok wcześniej.
Zarząd Cyfrowego Polsatu chce, żeby firma w br. wypłaciła akcjonariuszom rekordową dywidendę w swojej historii - 767,45 mln zł dywidendy, po 1,20 zł na akcję. Zygmunt Solorz jako większościowy akcjonariusz ma otrzymać 447 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Polsat i Plus z nowymi logotypami, bez słoneczka i uśmiechu (wideo)