Polacy „piją” piwo na Facebooku o 13:00 (infografika z markami)
Jakie są najpopularniejsze wśród polskich użytkowników Facebooka fanpage’e marek piwnych i w jaki sposób internauci z nich korzystają? Pokazuje to infografika przygotowana przez agencję GoldenSubmarine.
Z badania polskich fanpage’y marek piwnych na Facebooku wynika, że najwięcej użytkowników ma Desperados, najbardziej swoich fanów angażuje Łomża Niepasteryzowana, a najmniej w dyskusje internautów ingeruje Piwo Noteckie.
>>> Zdjęcia profilowe na Facebooku (infografika)
Użytkownicy polskich fanpage’y piwnych najaktywniejsi są na nich w piątki oraz ok. godz. 13:00. Największy odzew internautów wywołują wpisy z ciekawostkami branżowymi, które okazują się o wiele bardziej angażujące od konursów.
>>> Dlaczego młodzi Polacy są fanami marek na Facebooku?
Infografikę przygotowała agencja GoldenSubmarine w oparciu o dotyczący marek piwnych fragment wyników badania „Segmentacja użytkowników społeczności skupionych wokół marek alkoholi na portalu facebook.com, Q1” zrealizowanego przez Interactive Research Center i facead.
Dołącz do dyskusji: Polacy „piją” piwo na Facebooku o 13:00 (infografika z markami)