SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Azjatycki mistrz reklamuje nowy serwis ogłoszeniowy Pokato.pl (wideo)

Grupa Web uruchomiła serwis ogłoszeniowy Pokato.pl, w którym nie są pobierane opłaty za publikację ofert ani prowizje od sprzedaży. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy marketingowe Agencja Nie Do Ogarnięcia i Value Media.

Serwis Pokato.pl jest podzielony na 17 kategorii głównych, m.in. motoryzacja, praca czy nieruchomości, a także „Oddam za darmo”. W każdej można dodawać za darmo ogłoszenia, nie ma limitu bezpłatnych ofert dla danego użytkownika, a przy sprzedaży nie jest pobierana prowizja.

Odpłatnych jest natomiast kilka opcji promowania ogłoszeń: Pilne, Cała Polska lub regiony, Początek listy oraz Automatyczne podbicia. Różne z nich dostępne są na 7, 14 lub 30 dni. Większość kosztuje od 4,99 do 29,99 zł, natomiast opcja Cała Polska lub regiony - od 39,99 do 89,99 zł.

- Jestem przekonany, że ogłoszeniodawcy pokochają Pokato za możliwość darmowego dodawania ogłoszeń, a także za wygodną i bezpieczną komunikację z innymi użytkownikami serwisu. Ci ostatni, docenią portal za jego funkcje oraz przejrzysty, intuicyjny i nowoczesny design - mówi Kamil Magryta, prezes i pomysłodawca Pokato. - Z naszego serwisu mogą korzystać wszyscy, w każdym miejscu i czasie. Pokato dostępne jest na wszystkich rodzajach urządzeń, w tym także jako aplikacja mobilna - zaznacza.

 

Startowi serwisu towarzyszy kampania reklamowa, której głównym bohaterem jest Mistrz Pokato. - Wszystkie elementy składowe kampanii mają sprawić, że Pokato jako nowa usługa zaistnieje w świadomości szerokiego grona odbiorców. Wierzymy, że nasza wyraźna obecność w mediach umożliwi nam zbudowanie bazy lojalnych i zaangażowanych odbiorców - komentuje Kamil Magryta.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz internet (Player.pl, Ipla, Facebook, Instagram, Twitter).

Koncepcją i kreacją kampanii oraz produkcją spotów zajęła się Agencja Nie Do Ogarnięcia, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Value Media.

Dołącz do dyskusji: Azjatycki mistrz reklamuje nowy serwis ogłoszeniowy Pokato.pl (wideo)

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Interneusz
Mam nadzieje ze będzie to konkurencja dla
OLX-a który za wszystko chce pieniądze!!!
0 0
odpowiedź
User
DW
A propos reklamy, ten człowiek już reklamował tyle rzeczy, że jest to mało wiarygodne. Nie ma innych osób pochodzenia azjatyckiego?
0 0
odpowiedź
User
rysio
A propos reklamy, ten człowiek już reklamował tyle rzeczy, że jest to mało wiarygodne. Nie ma innych osób pochodzenia azjatyckiego?

Widzę go pierwszy raz :)
0 0
odpowiedź