Plaża Top Trendy
Dział Rozwoju Sprzedaży Mediatak przygotowuje specjalny sezonowy bezpłatny tygodnik informacyjno - poradnikowy. pt.: 'Plaża Top Trendy', skierowany do dzieci, młodzieży i dorosłych, spędzających wolny czas w trakcie wakacyjnych urlopów i weekendów.
Będzie on dystrybuowany w 40 miejscowościach nadmorskich w każdy piątek od 23 czerwca do 25 sierpnia 2006 r. (10 wydań), w nakładzie 75 000 egzemplarzy.
Zawartość redakcyjna obejmować będzie szeroko pojętą tematykę wakacyjną dotyczącą rekreacji i rozrywki, turystyki nadmorskiej, mody na lato. W tygodniku znajda się porady: jak dbać o zdrowie i urodę w sezonie letnim oraz informację nt. wydarzeń kulturalnych, imprez promocyjnych i koncertów, odbywających się na polskim wybrzeżu.
Ze względu na niekonwencjonalny sposób dystrybucji tygodnika Mediatak wprowadza nowe w swojej ofercie, innowacyjne nośniki reklamowe dla klientów zainteresowanych wzmocnieniem przekazu reklamowego:
Reklama na ekspozytorach (600 standów)
Stojaki zostaną rozmieszczone w miejscach szczególnie często odwiedzanych przez turystów:
wybranych punktach handlowych,
gastronomicznych,
rozrywkowych,
w pensjonatach i ośrodkach wczasowych.
Stojak zawiera:
4 koszyki na prasę
wkłady na ulotki/pos szer. 15 cm, wysokość 25 cm
miejsce na reklamę góra stojaka szer. 34,5 cm x wys. 10,5 cm (reklama w postaci naklejki).
Reklama na strojach kolporterów:
czapka, koszulka, kurtka, torba na prasę i gadżety/pos. (dostarczone przez sponsora lub wykonane przez Mediatak)
Ilość osób kolportujących tygodnik:
Sieć plażowa/uliczna 100 - 120 osób.
Sampling:
Sampling w sieci kolporterów w trakcie rozdawnictwa PTT: cena zależnie od wagi, formatu, opakowania, trwałości produktu (możliwość wskazania miejscowości, różnicowania nakładów)
Sampling specjalny poza siecią po rozdawnictwie PTT: cena zależnie od wagi, formatu, opakowania, trwałości produktu (możliwość różnicowania nakładów, wskazania miejscowości, trasy i miejsc promocji np. deptaki, puby, ośrodki itp., godzin akcji, grupy docelowej np. płeć, przedział wieku, spożywający piwo czy palący papierosy itp., możliwość wypełniania kuponów konkursowych, metryczek badawczych, zbierania bazy danych itp.)
Ulotki w sieci kolporterów w trakcie rozdawnictwa PTT (insert do PTT):
Miejsca dystrybucji tygodnika:
Plaże, promenady i deptaki, ośrodki wczasowe i pensjonaty, sezonowe punkty gastronomiczne i usługowe, centra turystyczne i handlowe.
Sposób dystrybucji
Bezpośrednia, punktowa (w tym ekspozytory)
Wybrzeże szczecińskie 20.000 egz:
Świnoujście,
Międzyzdroje,
Dziwnów (Dziwnówek),
Rewal,
Niechorze (Pogorzelica),
Dźwirzyno (Mrzeżyno),
Szczecin
Wybrzeże środkowe 25.000 egz. :
Kołobrzeg,
Ustronie Morskie (Sianożęty),
Sarbinowo (Chłopy),
Mielno (Unieście),
Łazy (Dąbki),
Darłówko wsch. i zach, (Darłowo),
Jarosławiec,
Ustka (Rowy),
Łeba,
Koszalin, Słupsk
Wybrzeże gdańskie 30.000 egz.:
Karwia,
Jastrzębia Góra,
Władysławowo (Chałupy),
Jastarnia (Kuźnica),
Hel (Jurata),
Puck (Swarzewo),
Gdynia,
Sopot,
Gdańsk
Miejsca dystrybucji tygodnika:
Plaże, promenady i deptaki, ośrodki wczasowe i pensjonaty, sezonowe punkty gastronomiczne i usługowe, centra turystyczne i handlowe.
Dołącz do dyskusji: Plaża Top Trendy