SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piłkarski cykl od „5 sposobów na…” w kampanii piwa Warka (wideo)

W ramach nowej kampanii reklamowej piwa Warka (produkowanego przez Grupę Żywiec) na kanale youtube’owym „5 sposobów na…” zaczął być publikowany cykl materiałów o piłce nożnej „Drużyna na 5”.

W ramach programu „Drużyna na 5” twórcy „5 sposobów na…” pokażą m.in. jak zrobić oryginalne gadżety dla kibiców i jak przygotować się do piłkarskich zmagań. Będą też relacjonować turniej prosto z Rosji. Cykl będzie składał się z 17 materiałów.

- Twórcy kanału „5 sposobów na…” doskonale znają świat męskiej rozrywki, także w jej piłkarskim wydaniu. Dlatego przed zbliżającym się świętem wszystkich kibiców postanowiliśmy połączyć siły i wspólnie przygotować fanów na to wydarzenie. Inspirując się nowatorskimi, futbolowymi pomysłami znanymi z „Planety Warka”, nasza „Drużyna na 5” z pewnością uczyni piłkarskie emocje jeszcze bardziej wyjątkowymi - opisuje Ewelina Kawnik, kierownik marketingu marki Warka w Grupie Żywiec.

 

W ramach kampanii przygotowano też szereg aktywności na Facebooku. Za strategię i ideę kreatywną akcji odpowiada agencja The Digitals, natomiast sieć TalentMedia za adaptację idei kreatywnej i przygotowanie strategii dystrybucji treści na YouTube, rekomendację i koordynację udziału wybranych influencerów w kampanii oraz koprodukcję treści wideo.

Kanał „5 sposobów na…” ma obecnie ponad 2,1 mln subskrybentów. Należy do Grupy Spryciarze.pl.

Dołącz do dyskusji: Piłkarski cykl od „5 sposobów na…” w kampanii piwa Warka (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aZaliż
jprdl co za żenada.
0 0
odpowiedź
User
pavv
Warka to nie jest PIWO - to napój piwopodobny o smaku identycznym z naturalnym!
0 0
odpowiedź
User
nie moge
Ci spece od marketingu nadal się nabierają na te gwiazdy yt. Jaki sens zatrudniać ludzi, których targetem jest gimbaza do reklamy piwa?
0 0
odpowiedź