SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Peppermint z pierwszą kampania dla Heinza

Aegncja Peppermint przygotował dla marki Heinz kampanię, która zaprasza odbiorców do odkrycia wyjątkowych smaków i miłości w świecie Heinz. 

W ramach aktywacji „Powiedz tak na smak”, we współpracy z producentem biżuterii, marką Sadva, zostały zaprojektowane pierścionki, które mają za zadanie zachęcić do odkrywania świata smaków Heinz. 

Częścią kampanii jest również aktywacja konkursowa: "Wyjdziesz z nami na grilla?", która uzupełnia ideę kreatywną. Uczestnicy konkursu mają szansę wygrać wyjątkowe pierścionki z limitowanej kolekcji oraz inne atrakcyjne nagrody.

Agencja Peppermint odpowiada za strategię komunikacji, ideę kreatywną oraz nawiązanie partnerstwa z marką Sadva. Dodatkowo, zajmowała się egzekucją assetów kampanii zarówno w obszarze digitalowym (Tinder, Instagram, Facebook, TikTok), jak i w punktach sprzedaży stacjonarnej ze specjalnie przygotowanymi na tę okazję ekspozytorami reklamowymi POS.

Kampania potrwa do 16 czerwca. Jest to pierwsza aktywacja Peppermint dla marki Heinz w tym roku, w ramach wygranego przetargu w 2023 r.
 

Dołącz do dyskusji: Peppermint z pierwszą kampania dla Heinza

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
drillis
Najlepszą kampanię zrobił Heinzowi Auchan, obniżając cenę o połowę. Żadna reklama nie osiągnie tyle, ile osiąga zwykła obniżka ceny do poziomu konkurencji.
odpowiedź