„Party” na czele sprzedaży wśród dwutygodników people w sierpniu. „Viva!” wyprzedziła „Flesz”
W sierpniu 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Flesz”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w sierpniu 2016 roku wyniosła 185 142 egz. W porównaniu do sierpnia 2015 roku była ona niższa o 27,40 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 26,31 proc. i średni wynik na poziomie 177 027 egz.
Podium uzupełnia magazyn „Viva!”, który awansował z miejsca czwartego (Edipresse Polska). Jego wynik sprzedażowy jednak zmniejszył się o 24,91 proc. do 89 225 egz.
Na kolejną pozycję spadł „Flesz” (również Edipresse Polska). Jego średni wynik zmalał o 39,88 proc. do 71 892 egz. - najbardziej w zestawieniu.
Stawkę zamyka „Gala” (Grupa Burda) ze sprzedażą na poziomie 63 242 egz., która zanotowała spadek wynoszący 0,61 proc.
ZKDP |
Dołącz do dyskusji: „Party” na czele sprzedaży wśród dwutygodników people w sierpniu. „Viva!” wyprzedziła „Flesz”