Papuga u Brodzik i Wilczaka w spocie SmartDomu ze sprzętem RTV i AGD (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa z udziałem Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka, wprowadzająca nową ofertę usług w ramach programu SmartDom - sprzęt AGD i RTV. Akcję przygotowały firmy marketingowe Grey Group Poland i Vizeum Polska.
Głównym celem kampanii jest wprowadzenie nowości ofertowej SmartDom i zakomunikowanie zniżki 10 proc. na sprzęt AGD i RTV. Ta usługa została udostępniona w ramach SmartDomu na początku września.
Reklamy przekonują, że dzięki rozszerzeniu oferty smartDOM klienci zyskują teraz korzyści i rabaty zarówno przy zakupie usług takich jak telefon, internet, telewizja czy konto bankowe jak i nowych produktów niezbędnych w każdym gospodarstwie domowym.
Kampania reklamowa realizowana jest w telewizji (spot 60- i 15-sekundowy) oraz w punktach sprzedaży.
Za kreację reklam odpowiada Grey Group Poland, za planowanie i zakup mediów - Vizeum Polska.
Dołącz do dyskusji: Papuga u Brodzik i Wilczaka w spocie SmartDomu ze sprzętem RTV i AGD (wideo)