Onet centralizuje obszar biznesowy gier online
Z początkiem stycznia 2016 wszystkie serwisy gamingowe Grupy Onet-RASP zaczną być obsługiwane przez centrum operacji gamingowych, które wchodzi w skład działu monetyzacji produktów Grupy Onet.pl.
Do tej pory serwisy gamingowe były zarządzane i funkcjonowały jako pojedyncze jednostki -pierwsza ulokowana była w Grupie Onet.pl (odpowiedzialna za gaming na Onet.pl i NK.pl), a druga w Ringier Axel Springer Polska (gry na komputerswiat.pl i fakt24.pl). Jak podaje spółka, centralizacja biznesu gamingowego w ramach Grupy Onet-RASP do jednego centrum kompetencji i operacji ma na celu maksymalizację przychodu w obszarze biznesu transakcyjnego związanego z grami.
- Naszym celem jest jak najszersze rozpowszechnienie gier poprzez dystrybucje wewnątrz serwisów Grupy i poza nimi oraz przyjęcie roli wydawcy wybranych gier mobilnych i online na polskim rynku. Scentralizowanie biznesu pozwoli nam wykorzystać przewagę jaką daje Grupa - mówi Patrycja Rodzińska-Szary, szef działu monetyzacji produktów w Grupie Onet.pl, odpowiedzialna za biznes gamingowy.
- Utworzenie wspólnego centrum operacji gamingowych nie wiąże się ze zmianami personalnymi - informuje Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, PR manager w Grupie Onet-RASP.
Grupa Onet-RASP posiada w swoim portfolio serwisy z grami przeglądarkowymi dostępne na gryonline.onet.pl oraz na komputerswiat.pl, serwis z grami społecznościowymi w serwisie nk.pl, czeski serwis z grami hry.blesk.cz oraz serwis z grami mobilnymi m.onet.pl/zagraj.
Dodajmy, że w ostatnich dniach Grupa uruchomiła stronę z grami sportowymi „W przerwie” na potrzeby witryn o tematyce sportowej Eurosport.onet.pl i „Przeglądu Sportowego”. Ruszył też serwis z grami online w portalu Fakt24.pl.
Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że serwisy Grupy Onet-RASP z kategorii e-commerce w październiku br. odwiedziło 6,21 mln użytkowników, którzy wygenerowali 240 mln odsłon (zobacz dane wszystkich serwisów tematycznych).
Dołącz do dyskusji: Onet centralizuje obszar biznesowy gier online