„Ojciec Mateusz” w nowym paśmie stracił 1,35 mln widzów
Wiosenne odcinki „Ojca Mateusza” nadawane w piątkowe wieczory ogląda średnio 1,76 mln widzów, o 1,35 mln osób mniej niż serial gromadził przed rokiem w czwartki. Produkcja nadal daje TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego w grupie 4+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Premierowe odcinki „Ojca Mateusza 25” emitowane są w TVP1 w piątki o godz. 21.00 (względem poprzednich ramówek serial został przesunięty z czwartkowych wieczorów). W okresie od 12 do 26 marca premierowe odcinki „Ojca Mateusza” oglądało średnio 1,76 mln widzów. Przełożyło się to na 12,53 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,75 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością jak na razie cieszył się odcinek serialu z 12 marca. Zgromadził przed telewizorami 1,83 mln oglądających.
„Ojciec Mateusz” w porównaniu do nadawanej rok temu w czwartki o 20.35 dwudziestej trzeciej serii stracił 1,35 mln widzów. Wówczas produkcję oglądało średnio 3,11 mln widzów. Przełożyło się to na 20,29 proc. udziału w 4+, 12,98 proc. w 16-49 oraz 15,02 proc. w 16-59.
TVP1 w czasie emisji „Ojca Mateusza” nadal jest liderem rynku telewizyjnego w grupie 4+. Drugie miejsce zajmuje Polsat, nadający wówczas show „Twoja twarz brzmi znajomo”, co przekłada się na 11,18 proc. udziału. Dalej plasują się: TVP2 („The Voice Kids” i „Dance Dance Dance”; 9,12 proc.) oraz TVN (filmy w ramach cyklu „Superkino”; 7,69 proc.).
Wśród widzów w grupie 16-49 Jedynka jest dopiero czwarta, a w 16-59 - trzecia.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.
Dołącz do dyskusji: „Ojciec Mateusz” w nowym paśmie stracił 1,35 mln widzów