Ogrodniczy miesięcznik „Magnolia” został odświeżony
13 marca 2014 roku na rynku ukaże się kwietniowe wydanie „Magnolii” (Agora). Ogrodniczy miesięcznik został odświeżony.
Tytuł ukaże się w zwiększonej objętości, z 4 nowymi rubrykami i 52 kuponami rabatowymi na zakupy ze zniżką do 50 proc. w sklepach stacjonarnych i internetowych. Do pisma został dołączony 156-stronicowy katalog OBI „Ogród”.
Od kwietniowego numeru „Magnolia” wprowadziła również nowe cykle redakcyjne: „W stronę natury”, „Roślina na cały rok”, „Czas na relaks” oraz „Męska robota”.
Tytuł jest wsparty kampanią promocyjną w radiu (Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Polskie Radio), w czasopismach Agory oraz w Internecie (serwisy Grupy Gazeta.pl). Za kreację kampanii i planowanie mediów odpowiada dział marketingu pionu Czasopism i Prasy Bezpłatnej Agory.
>>> zobacz wszystkie okładki w naszym nowym serwisie
Z danych ZKDP wynika, iż sprzedaż ogółem „Magnolii” w listopadzie 2013 roku wyniosła 33 760 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Ogrodniczy miesięcznik „Magnolia” został odświeżony