Ogródek Dziadunia z nowym logo i strategią od Veneo
Agencja Veneo opracowała nową strategię marketingową dla marki przetworów Ogródek Dziadunia (należącej do ZPHU Transrol). Zmieniono logotyp, etykiety oraz slogan reklamowy.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/ogrodekdziadunia-logo655.png)
Agencja zaprojektowała między innymi nowy logotyp wraz claimem „Receptury od serca”, a także nowe etykiety na opakowania dla całej linii produktów.
Odmieniony logotyp oraz etykiety, wykorzystują estetyczne połączenia kolorów oraz odręcznie wykonanych rysunków owoców i warzyw. Stylistyką nawiązywać mają do tradycyjnych smaków dzieciństwa.
W ramach dalszej współpracy agencja Veneo przygotowuje również nowy serwis internetowy dla marki. Zaprojektuje także spójne z nową linią komunikacyjną materiały promocyjne i reklamowe.
Dołącz do dyskusji: Ogródek Dziadunia z nowym logo i strategią od Veneo