„Odkryj magię oczekiwania na święta” - adwentowe kalendarze w kampanii słodyczy Milka
W połowie listopada startuje świąteczna kampania marki Milka, należącej do firmy Mondelez Polska. Będzie to największa tegoroczna aktywacja marki. Pracowały przy niej agencje Carat, VML i Big Picture.
W nowej kampanii „Odkryj magię oczekiwania na święta” Milka przypomina, że czas świąteczny rozpoczyna się znacznie wcześniej niż 24 grudnia. Marka zachęca, by dzielić się delikatnością z najbliższymi przez cały okres oczekiwania na Boże Narodzenie.
Kampanii towarzyszyć będzie spot reklamowy, który emitowany będzie w TVN i Polsacie, sieci kin Helios czy Multikino oraz w kanałach social media. Bohaterem filmu reklamowego jest mały chłopiec, który nie może doczekać się świąt. Konstruuje w tym celu wehikuł czasu, dzięki któremu pragnie się przenieść prosto do dnia Bożego Narodzenia. Zaraz po wyłączeniu silnika, okazuje się, że stół wigilijny jest nakryty, prezenty czekają już pod choinką, a okienka adwentowego kalendarza są puste. Tak naprawdę za przeniesieniem się w czasie stoi kochająca go rodzina, która dostrzegając starania chłopca, wspólnie „przyspiesza” święta.
Od 1 grudnia (dzień otwarcia kalendarza adwentowego) kampanii towarzyszyć będą, przygotowane przez agencję VML, animowane filmy z piosenkami śpiewanymi przez bohaterów kalendarza, m.in. renifera, sowę, wiewiórkę, czy ciastka. Wszystkie będzie można usłyszeć na profilu Facebookowym marki, kanale youtube’owym Milki oraz w bloku reklamowym tego serwisu, a także w rozgłośniach radiowych RMF FM i RMF Classic oraz na outdoorze (billboardy 6x3 m i citylighy na przystankach autobusowych).
Jedną z atrakcji będą 6,5-metrowe, interaktywne adwentowe kalendarze, które są symbolem całej kampanii. Będą dostępne od 1 do 24 grudnia w Łodzi, Poznaniu i Katowicach. Przechodnie będą mieli okazję do otwierania wielkich okienek, w których znajdować się będą niespodzianki. Akcjom w poszczególnych miastach towarzyszyć będą liczne atrakcje m.in. świąteczne piosenki i sampling wyjątkowych produktów sezonowych.
- To największa kampania reklamowa marki w tym roku. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych konsumentów, chcieliśmy sprawić, by każdy dzień grudnia był naprawdę wyjątkowy, pełen życzliwości i wiary w najbliższych, bo to właśnie sprawia, że niemożliwe staje się możliwe. O tym są także piosenki śpiewane przez naszych bohaterów. Wraz z kalendarzem adwentowym Milka, który stał się symbolem kampanii „Odkryj magię oczekiwania na święta”, chcemy przypominać naszym konsumentom o delikatności nie tylko w dzień Bożego Narodzenia, ale przez cały grudzień - opisuje Justyna Paul, brand manager Milki.
Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Carat. Działania PR prowadzi agencja Big Picture. Za aktywnośći outdoorowe odpowiedzialna jest agencja Event Factory.
Dołącz do dyskusji: „Odkryj magię oczekiwania na święta” - adwentowe kalendarze w kampanii słodyczy Milka