SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy dwumiesięcznik Egmontu dla dzieci

"Pluszaki Rozrabiaki" - to nowy dwumiesięcznik wydawnictwa Egmont Polska skierowany do dzieci w wieku od 3 do 7 lat. Bohaterami pisma, które dziś zadebiutowało na rynku, jest pięć pluszowych postaci zamieszkujących sklep z zabawkami "Pluszakowo".

W magazynie znaleźć można historyjki, zagadki, rebusy, diagramy, szyfry, labirynty oraz kolorowanki, a także ćwiczenia na spostrzegawczość i logiczne myślenie. Poruszana w piśmie tematyka odnosi się do realnych, codziennych spraw. Do każdego numeru dodawana jest gra na CD, a w środku magazynu znajduje się ilustrowany przewodnik po niej.

pluszaki

"Pluszaki Rozrabiaki" mają 24 strony i wydawane są w formacie 215 x 290 mm. Cena pisma to 12,99 zł. Jego redaktor prowadzącą jest Małgorzata Dumańska.

Wprowadzeniu tytułu na rynek towarzyszy kampania reklamowa , która realizowana jest w telewizji (TVP 1, TVN, Jetix Play, Mini Mini), w internecie oraz innych pismach Egmont Polska. Za kreację kampanii odpowiada agencja DSK, a media zaplanował dom mediowy MPG.

Dołącz do dyskusji: Nowy dwumiesięcznik Egmontu dla dzieci

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ggfgf
glupie
0 0
odpowiedź