Nowy dwumiesięcznik Egmontu dla dzieci
"Pluszaki Rozrabiaki" - to nowy dwumiesięcznik wydawnictwa Egmont Polska skierowany do dzieci w wieku od 3 do 7 lat. Bohaterami pisma, które dziś zadebiutowało na rynku, jest pięć pluszowych postaci zamieszkujących sklep z zabawkami "Pluszakowo".
W magazynie znaleźć można historyjki, zagadki, rebusy, diagramy, szyfry, labirynty oraz kolorowanki, a także ćwiczenia na spostrzegawczość i logiczne myślenie. Poruszana w piśmie tematyka odnosi się do realnych, codziennych spraw. Do każdego numeru dodawana jest gra na CD, a w środku magazynu znajduje się ilustrowany przewodnik po niej.
"Pluszaki Rozrabiaki" mają 24 strony i wydawane są w formacie 215 x 290 mm. Cena pisma to 12,99 zł. Jego redaktor prowadzącą jest Małgorzata Dumańska.
Wprowadzeniu tytułu na rynek towarzyszy kampania reklamowa , która realizowana jest w telewizji (TVP 1, TVN, Jetix Play, Mini Mini), w internecie oraz innych pismach Egmont Polska. Za kreację kampanii odpowiada agencja DSK, a media zaplanował dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Nowy dwumiesięcznik Egmontu dla dzieci