Norbert Ofmański: chcę, aby branża PR była dobrze postrzegana
Wybrany na drugą kadencję prezes ZFPR za pilną potrzebę środowiska uznaje odbudowanie jej wizerunku oraz kontynuowanie projektów ukazujący dokonania i znaczenie branży.
Norbert Ofmański w tym tygodniu został ponownie wybrany prezesem Związku Firm Public Relations (pisaliśmy o tym tutaj).
Jak mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Norbert Ofmański najpilniejszą potrzebą środowiska PR w Polsce jest kształtowanie etycznych postaw oraz zadbanie o pozytywny odbiór jej działalności. Istotnym elementem, na który chce położyć nacisk, będzie również współpraca z organizacjami międzynarodowymi.
- Ważnym elementem będą działania wspierające pozytywny odbiór naszej branży, co wydaje się być obecnie jedną z najpilniejszych potrzeb środowiska PR w Polsce. W związku z tym, ZFPR jako organizacja reprezentująca znaczące grono agencji public relations, będzie starała się wspierać wszelkie inicjatywy wzmacniające pozytywny wizerunek i etykę zawodu specjalisty public relations. Niewątpliwie, w osiągnięciu tego celu, bardzo ważna będzie postawa agencji członkowskich oraz ich pracowników. Od ubiegłego roku, szczególne miejsce w działaniach Związku zajmuje współpraca z zagranicznymi organizacjami reprezentującymi branżę PR. W tym roku zamierzamy angażować się w jeszcze większym zakresie w projekty o charakterze międzynarodowym mającymi znaczenie dla branży PR - mówi Norbert Ofmański.
Celem, jaki stawia sobie Ofmański na najbliższe 2 lata, jest kontynuacja i rozwój stałych projektów realizowanych przez ZFPR.
- Branża Public Relations w Polsce cały czas się rozwija a poziom usług public relations w Polsce nie odbiega od standardów obsługi PR w krajach, w których zawód specjalisty PR istnieje znacznie dłużej. Nasz konkurs Złote Spinacze, cieszący się dużą popularnością pokazuje, jak wiele świetnych projektów jest realizowanych w naszym kraju i jak wiele podmiotów rozumie istotę działań PR dla rozwoju ich firm, idei, produktów, kształtowania wizerunku. Kierunek rozwoju naszego środowiska to doradztwo PR, kształtowanie roli i pozycji specjalisty PR jako doradcy i konsultanta. Będziemy się skupiać na pracach przy konkursie Złote Spinacze oraz na projektach o charakterze edukacyjnym, takich jak PR FORUM, szkolenia czy cykl Kawa, herbata, PR - podsumowuje.
Dołącz do dyskusji: Norbert Ofmański: chcę, aby branża PR była dobrze postrzegana