SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nicktoons wchodzi do Polski. Nowy kanał Viacomu dla dzieci w wieku 4-10 lat

Na początku 2018 roku portfolio Viacom International Media Networks Polska powiększy się o nowy kanał dziecięcy - Nicktoons, nadający przez całą dobę treści w wersji HD. Nicktoons zastąpi Nickelodeon HD i będzie kierowany do dzieci w wieku od 4 do 10 lat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Według informacji portalu Wirtualnemedia.pl, VIMN Polska wzmacnia swoje portfolio o nowy kanał dla dzieci aby jak najlepiej uzupełnić ofertę programową. Do tej pory Viacom posiadał trzy stacje dla dzieci: skierowany do najmłodszych (2-6 lat) Nick Jr., Nickelodeon (4-15 lat) oraz Nickelodeon HD (4-12 lat).

Kanał Nickelodeon HD wystartował w Polsce w październiku 2011 roku. Stacja ma inną ramówkę niż nadający w SD Nickelodeon.

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, na początku 2018 roku nowy kanał Nicktoons zastąpi Nickelodeon HD, a jego program będzie kierowany do dzieci w wieku 4-10 lat.

Nicktoons emituje program w jakości HD przez całą dobę. W ramówce znajdą się najpopularniejsze i animacje z sieci Nickelodeon, takie jak m.in. „SpongeBob Kanciastoporty”, „Bunsen, ty bestio!” czy „Wojownicze Żółwie Ninja”.

- VIMN jako lider wśród nadawców kanałów dziecięcych w Polsce konsekwentnie dywersyfikuje swoją ofertę wedle oczekiwań naszych widzów. Nicktoons to marka, która będzie wzmocnieniem portfolio kanałów dziecięcych Viacom International Media Networks Polska. Przekształcenie Nickelodeon HD w Nicktoons umożliwi nam dostarczenie naszym młodym widzom jeszcze większej ilości znakomitych animacji z udziałem ulubionych bohaterów Nickelodeon, w jakości HD, przez 24 godziny na dobę - mówi Daniel Reszka, vice president, youth & emerging brands CEE - ‎Viacom International Media Networks Polska.

Nicktoons jest obecnie dostępny na 24 rynkach na całym świecie, mi.in. w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii, Hiszpanii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Japonii i Turcji. Kanał zadebiutuje w Polsce w pierwszych miesiącach 2018 roku.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w październiku br. udział kanału Nickelodeon HD w grupie 4-12 lat był najniższy spośród wszystkich kanałów dziecięcych VIMN Polska i wynosił 2,04 proc. Dla porównania: udział Nick Jr. wyniósł 5,02 proc., a Nickelodeon - 5,46 proc.

Jak podaje nadawca, stacje dziecięce z portfolio VIMN Polska zanotowały w 2017 roku (dane od 1 stycznia do 30 listopada) udział w wysokości 14,3 proc. w grupie docelowej 4-12.

Viacom International Media Networks w Polsce posiada w swoim portfolio kanały telewizyjne Nickelodeon, Nickelodeon HD, Nick Jr., MTV, VH1, VIVA, Comedy Central, Comedy Central Family oraz Paramount Channel HD. Dopełnieniem linearnej oferty są aplikacje (m.in. MTV Play i Nickelodeon Play) oraz witryny internetowe oferujące łącznie ponad 700 godzin treści wideo, 100 gier i 50 000 teledysków. Globalnie spółka jest częścią koncernu Viacom.

Dołącz do dyskusji: Nicktoons wchodzi do Polski. Nowy kanał Viacomu dla dzieci w wieku 4-10 lat

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gameworld1
Będziemy już mieć kanał z kreskówkami Nickelodeon! Chcę, aby na tym kanale będą kreskówki z poprzednich lat, w tym takie, które nie były w ogóle emitowane na polskim Nickelodeon oraz te produkcji kanadyjskiej.
odpowiedź
User
rororororo
A będzie dostępny w UPC? Bo Nickelodeon HD nie ma w UPC a chce żeby Nicktoons tam było
odpowiedź
User
Slawek
Fajny program ale nie zgodzę się że od 4 do 10 lat mają fajne kreskówki ale mają też takie które nie nadają się dla dzieci w tym wieku np. Wróżkowie chrzestni a to tylko jeden z przykładów
odpowiedź