SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„New York Times” ma ponad 9 mln płatnych subskrybentów. Cel: 15 mln do 2027 roku

W drugim kwartale 2022 roku dziennik „New York Times” odnotował wzrost cyfrowych subskrybentów o 180 tysięcy. Przychody z reklam online spadły nieznacznie, ale wpływy z abonamentów nadal gwałtownie rosły. Do 2027 roku gazeta chce mieć 15 milionów abonentów wersji internetowej.

Firma The New York Times Company, właściciel opiniotwórczego, amerykańskiego dziennika „New York Times” zwiększyła w drugim kwartale 2022 r. liczbę subskrybentów netto w wersji cyfrowej o 180 tys.

Ambitne cele

NYT podał, że ma obecnie 9,17 mln płatnych subskrybentów. Jego celem jest osiągnięcie poziomu 15 mln do końca 2027 r. Firma odnotowała 76 mln dol. skorygowanego zysku operacyjnego, o 18 proc. mniej niż w tym samym kwartale ub. r. Uzyskała całkowite przychody w wysokości 555,7 mln dol., co oznacza wzrost o 11,5 proc. w porównaniu z rokiem wcześniejszym. Cyfrowe subskrypcje odpowiadały za 238,7 mln dol. tego przychodu, co oznacza wzrost o 25,5 proc.

NYT Company przyznała, że uderzenie w zysk operacyjny wynikało głównie ze strat związanych w inwestycję w The Athletic, sportowy serwis informacyjny, który The Times kupił w lutym br. za 550 mln dol. Skorygowane straty operacyjne w The Athletic wyniosły 12,6 mln dol. w raportowanym okresie, co oznacza spadek z około 19,4 mln dol. w pierwszym kwartale.

- Jesteśmy na dobrej drodze do osiągnięcia naszego kolejnego kamienia milowego, jakim jest 15 milionów abonentów do 2027 roku - zaznaczyła w komunikacie Meredith Kopit Levien, prezes i dyrektor generalny New York Times Company.

Czytaj także: Słowo „płód” znika z łamigłówki „New York Timesa”. W tle spór o aborcję w USA

NYT zaznacza, że kluczową częścią jego strategii jest rozróżnienie pomiędzy subskrybentami i subskrypcjami. Jeden abonent może mieć subskrypcję na więcej niż jeden z produktów firmy, do których należą The Athletic, Cooking i Wirecutter. W drugim kwartale firma miała najwyższą w historii liczbę nowych abonentów warstwy All Digital Access, która obejmuje raporty informacyjne The Times, Games, Cooking, Wirecutter i The Athletic.

Zdecydowana większość subskrybentów NYT płaci za dostęp wyłącznie cyfrowy. Liczba prenumeratorow prasy drukowanej w drugim kwartale nadal się kurczyła, spadła o prawie 7 proc. w stosunku do roku poprzedniego, do 761 tys.

Przychody z reklamy cyfrowej dla Times Company w raportowanym kwartale spadły o 2,4 proc. w stosunku do roku poprzedniego, do 69,3 mln dol., ponieważ marketerzy ograniczyli swoje wydatki w obliczu niepewności gospodarczej. Reklama drukowana odbiła się z kolei w górę o 15,1 proc., do 48,1 mln dol., w porównaniu z tym samym kwartałem ubiegłego roku, ponieważ kategorie rozrywkowe i luksusowe zaczęły wychodzić z pandemii.

Czytaj także: Przyznano Nagrody Pulitzera. "Washington Post" wyróżniony za opis zamieszek z 6 stycznia

Całkowite koszty operacyjne wzrosły o 19,6 proc. do 504 mln dol. Firma odnotowała również zysk w wysokości 34,2 mln dol. ze sprzedaży ziemi w zakładzie drukarskim The Times w College Point.

NYT Company oczekuje, że przychody z subskrypcji cyfrowej w trzecim kwartale br. wzrosną do 25 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym. Firma podała też, że spodziewa się płaskiego lub niewielkiego spadku całkowitych przychodów z reklam.

Dołącz do dyskusji: „New York Times” ma ponad 9 mln płatnych subskrybentów. Cel: 15 mln do 2027 roku

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Aron
Co ciekawego można tam przeczytać oprócz lewackiej propagandy?
0 0
odpowiedź