Netia z nową identyfikacją i reklamami. Koniec Tomasza Kota (wideo)
Netia wprowadza nową identyfikację wizualną i strategię swojej marki. Firma będzie prowadzić komunikację reklamową w oparciu o motyw Instytutu Netii.
- Nowe corporate identity Netii powstało w myśl zasady „total brandingu”, która zakłada oddziaływanie na klienta nie jednym, stałym logiem, ale całą identyfikacją wizualną. Składają się na nią proste, ale jednocześnie bardzo pomysłowe w swojej formie kolorowe kropki, które symbolizują cząsteczki - lub inaczej „geny” - internetu. Cząsteczki te układają się w tysiące kombinacji, znaków i tworów, współistniejących ze światem realnym, który reprezentowany jest przez równie prostą typografię słowa „Netia”. Dzięki temu zabiegowi nie istnieje jedno, stałe logo Netii, tak samo jak nie istnieje jeden, stały obraz internetu - opisuje Michał Dolny, dyrektor marketingu Netii.
Nową identyfikację wizualną operatora przygotowała agencja White Cat Studio. Poprzedziły to m.in. badania semiotyczne.
Netia wprowadza jednocześnie nową strategię, opartą na haśle "Dostarczamy świat online". - Nasza nowa filozofia opiera się na obserwacji ciągle zmieniającego się świata, w którym granica między tym co realne, a tym co wirtualne przestaje istnieć. Świat realny i wirtualny przeplatają się wzajemnie, a każdy sam decyduje ile w jego życiu może zajmować przestrzeń on-line. Netia dostrzega dynamikę współczesnego świata i chce być liderem w kreowaniu nowych trendów - wyjaśnia Michał Dolny.
Zmieniana jest również komunikacja reklamowa Netii. Jej twarzą nie będzie już Tomasz Kot, który występował w kampaniach od połowy 2009 roku. Motywem przewodnim nowych reklam będzie grupa specjalistów z Instytutu Netii (w jego skład wchodzą młodzi internauci z całego świata m.in. Australii, Jemenu, Słowacji, Senegalu oraz Polski), których głównym zadaniem będzie prowadzenie badań oraz dokonywanie odkryć związanych z przenikaniem się światów online i offline. Przez pryzmat tych odkryć przedstawiane będą nowe oferty i produkty operatora.
Pierwsza oferta Netii opracowana zgodnie z nową koncepcją marki zostanie zaprezentowana 12 kwietnia.
Za kreację nowych reklam Netii odpowiada agencja Brasil z którą firma współpracuje od dwóch lat.
Dołącz do dyskusji: Netia z nową identyfikacją i reklamami. Koniec Tomasza Kota (wideo)
przeciez Kot, to było cos najlepszego co sie pojawiło w ostatnich latach w reklamie telewizyjnej