SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Netflix: Tańszy pakiet z reklamami może być uboższy w treści

Planowany tańszy pakiet połączony z koniecznością oglądania reklam może nie zawierać całej oferty dostępnej dla użytkowników droższych abonamentów - przyznali przedstawiciele Netfliksa. Serwis tłumaczy taką sytuację koniecznością renegocjowania umów z producentami i zewnętrznymi partnerami. Na razie nie wiadomo, jakich pozycji miałoby zabraknąć w „reklamowej” opcji Netfliksa.

fot. unsplash.com fot. unsplash.com

W drugim kwartale br. liczba subskrybentów Netfliksa zmalała o 970 tys. do 220,67 mln - to jego drugi z rzędu spadkowy kwartał. Platforma liczy, że w bieżącym wróci do wzrostu. W 2023 roku planuje wprowadzić tańszy pakiet z reklamami oraz dodatkowe opłaty za udostępnianie profilu osobom spoza domu.

Nie będzie wszystkiego

Według zapowiedzi wprowadzenie przez Netfliksa tańszego pakietu połączonego z koniecznością oglądania reklam miałoby nastąpić nie wcześniej, niż na początku 2023 r.

Teraz pojawiły się dodatkowe informacje związane z tym planem, z których nie będą zadowoleni użytkownicy czekający na tańszą, „reklamową” opcję Netfliksa. Podczas wideokonferencji związanej z wynikami przedstawiciele serwisu zapowiedzieli bowiem, że w tańszym pakiecie może nie znaleźć się pełna oferta platformy.

Czytaj także: Netflix testuje walkę z dzieleniem kont. Trzeba dopłacić za dodatkowe gospodarstwo domowe

Ted Sarandos, który współkieruje Netfliksem zaznaczył, że użytkownicy tańszego pakietu z reklamami z pewnością odnajdą w serwisie ciekawe, wciągające treści, jednak niektórych pozycji może na początku zabraknąć.

Powód? Liderzy Netfliksa wyjaśniają, że taka sytuacja nie wynika z dyskryminowania abonentów tańszej opcji, ale jest związana z konieczności renegocjacji umów z niektórymi producentami, czy partnerami serwisu. Nie wszyscy z nich bowiem mogą zaakceptować swój udział w modelu reklamowym.

Na razie nie padły żadne konkretne informacje o tym, które tytuły filmów i seriali mogłyby zniknąć z biblioteki Netfliksa w wypadku tańszej subskrypcji wspieranej reklamami.

Czytaj także: Netflix wspiera technicznie dostawców internetu. Ponad miliard dolarów oszczędności

Dołącz do dyskusji: Netflix: Tańszy pakiet z reklamami może być uboższy w treści

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Toż to szok
To może być jeszcze bardziej ubogo niż jest ?
Ludzie po prostu powiedzą " pa, pa ! "
0 0
odpowiedź
User
jak
Pies ich trącał. Ostatnio powiedzieli, że stracili milion subskrybentów. To jakby połowa Warszawy zrezygnowała.
0 0
odpowiedź
User
kolis
Pies ich trącał. Ostatnio powiedzieli, że stracili milion subskrybentów. To jakby połowa Warszawy zrezygnowała.


I tak mają najwięcej ze wszystkich platform. I to z dużo wyższą ceną, bez darmowych okresów.
0 0
odpowiedź