Natalia Kaczmarek bohaterką nowej globalnej kampanii New Balance
Pod hasłem „We Got Now” ruszyła globalna kampania marki New Balance, której bohaterami są ludzie kształtujący świat sportu i kultury, m.in. Kawhi Leonard, IU, Raheem Sterling, Bukayo Saka i Jack Harlow. W reklamach pojawia się też polska biegaczka i mistrzyni olimpijska Natalia Kaczmarek.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/NAtaliaKaczmarekNew-Balance_0078_RGB655.jpg)
Celem globalnej kampanii „We Got Now” marki New Balance jest inspirowanie młodego pokolenia do odważnego działania „teraz”. Bohaterami kolejnych odsłon są ludzie, którzy realizując marzenia działali na własnych zasadach i mają ogromny wpływ na świat współczesnego sportu i kultury.
W najnowszej kampanii, realizowanej m.in. w czasie odbywających się właśnie w Monachium Mistrzostw Europy w lekkoatletyce, pojawia Natalia Kaczmarek. Ambasadorka marki New Balance od 2017 roku, mistrzyni Polski w biegu na 400 metrów, Mistrzyni olimpijska z Tokio w sztafecie mieszanej 4x400 metrów i srebrna medalistka tych samych Igrzysk Olimpijskich w kobiecej sztafecie 4x400m, ustanowiła w ubiegłym tygodniu swój życiowy rekord w biegu na 400 metrów.
– Miałam wiele przełomowych momentów, ale każdy z nich zaczynał tak naprawdę nowy etap – mówi polska lekkoatletka i dodaje: – Nie myślę o tym, gdzie są granice moich możliwości, albo o tym by ustanowić rekord. Przede wszystkim staram się cieszyć tym, co robię. To jest dla mnie najważniejsze na tym etapie kariery sportowej.
W kampanii We Got Now zaangażowani są globalni ambasadorzy marki tacy jak: holenderska biegaczka Femke Bol, dwukrotny mistrz NBA Kawhi Leonard, południowokoreańska piosenkarka IU, angielscy piłkarze Raheem Sterling i Bukayo Saka oraz nominowany do nagrody Grammy Jack Harlow.
Kampania “We Got Now” prowadzona będzie za pośrednictwem mediów i kanałów własnych marki do końca roku.
Dołącz do dyskusji: Natalia Kaczmarek bohaterką nowej globalnej kampanii New Balance