SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Nasz nowy dom 3” hitem Polsatu. 18 mln zł z reklam

Trzecią edycję prowadzonego przez Katarzynę Dowbor reality-show „Nasz nowy dom” oglądało w Polsacie średnio 2,11 mln osób. Miał on o 410 tys. więcej widzów niż pierwsza seria. Wpływy z reklam wyniosły 18,1 mln zł.

Katarzyna Dowbor, fot. Polsat Katarzyna Dowbor, fot. Polsat

Program „Nasz nowy dom 3” oglądać można było na antenie Polsatu w niedziele o godz. 17.50, w okresie od 7 września do 6 grudnia 2014 roku (ostatni specjalny odcinek wyjątkowo nadano w sobotę). Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że trzecią serię formatu oglądało średnio 2,11 mln osób. Przełożyło się to na 15,74 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 18,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 16 listopada br. Przyciągnął on przed ekrany Polsatu 2,77 mln oglądających.

Trzy topowe odcinki reality-show

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR %

16-11-2014

2 767 529

18,09%

09-11-2014

2 651 000

17,81%

23-11-2014

2 599 937

16,89%

Trzeci sezon programu Katarzyny Dowbor miał o 410 tys. więcej oglądających niż nadawana jesienią ub.r. pierwsza seria reality-show. Premierowa edycja gromadziła średnio bowiem 1,7 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 12,28 proc. i 15,34 proc. (więcej na ten temat).



Z kolei emitowana wiosną br. druga odsłona reality-show przyciągała 1,66 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 13,59 proc. oraz 16,51 proc. udziału (zobacz te dane).

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu” zajmował pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem była TVP1 emitująca w tym czasie serial „Komisarz Alex” oraz teleturniej muzyczny „Jaka to melodia?”, co przekładało się na 15,51 proc. udziału. Trzecia była TVP2 (głównie „Panorama”, „Sport telegram” oraz „Pogoda”; 10,37 proc.), natomiast czwartą lokatę zajęła stacja TVN (gł. „Ugotowani”; 7,25 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był trzeci, a czwarta - Dwójka.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

Polsat - Nasz nowy dom 3

2 114 733

15,74%

18,62%

TVP1

2 083 066

15,51%

10,30%

TVP2

1 392 779

10,37%

5,93%

TVN

974 676

7,25%

9,76%


Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach trzeciej serii formatu wyniosły 18,1 mln zł. W porównaniu do pierwszej edycji wzrosły one o 9,57 mln zł.

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa pod kierunkiem architekta Martyny Kupczyk oraz kierownika robót Artura Witkowskiego w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.

Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom 3” hitem Polsatu. 18 mln zł z reklam

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marlena
Brawo!!! Świeży, autorski pomysł + dobre wykonanie = sukces!
0 0
odpowiedź
User
Raster
No bardzo świeży.... :) dobra, wytresowana przez tvn ekipa robi dobry program dla polsatu i tyle.
0 0
odpowiedź
User
Raster
Straciłem mózg.
0 0
odpowiedź