SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Nasz Dziennik” z wyższymi cenami. „Długo odwlekaliśmy tę decyzję, ale jest ona konieczna”

Od początku stycznia „Nasz Dziennik” (wydawany przez Spes) ma w różne dni cenę od 40 groszy do 1 zł wyższą niż poprzednio. - Jest to niezbędne, abyśmy mogli w dalszym ciągu wydawać „Nasz Dziennik”. Długo odwlekaliśmy tę decyzję, ale jest ona konieczna - uzasadnił Marcin Nowina Konopka, prezes spółki Spes.

Od początku stycznia „Nasz Dziennik” w poniedziałki i wtorki kosztuje 2,90 zł (poprzednio było to 2,50 zł). W środy, czwartki i piątki dziennik podrożał z 2,90 do 3,50 zł, a sobotnio-niedzielne wydanie - z 3,50 do 4,50 zł.

- Jest to niezbędne, abyśmy mogli w dalszym ciągu wydawać „Nasz Dziennik”. Bardzo więc prosimy o zrozumienie i współpracę. Długo odwlekaliśmy tę decyzję, ale jest ona konieczna - stwierdził Marcin Nowina Konopka, prezes wydającej „Nasz Dziennik” spółki Spes, w oświadczeniu skierowanym do czytelników.

„Nasz Dziennik” nie został zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, dlatego nie ma danych dotyczących jego sprzedaży.

Redakcja „Naszego Dziennika” alarmowała o zagrożeniu jego istnienia

Pod koniec maja ub.r. redakcja „Naszego Dziennika” zaapelowała do czytelników, żeby promowali tytuł wśród znajomych i ułatwiali jego kupno, a osobny apel skierowała do duchownych. - Drogi Księże! Drogi Proboszczu! Czy zaprenumerowałeś już „Nasz Dziennik” dla siebie i Twojej wspólnoty? - spytała.

Redakcja podkreśliła, że poważne problemy dziennika są związane z kryzysem Ruchu, który jest w trakcie przyspieszonego postępowania układowego, a w ramach porozumień większym wierzycielom nie spłaci 85 proc. zaległych zobowiązań, a mniejszym - 50 proc.

W 2018 roku firma Spes zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 8 proc. do 18,21 mln zł, a jej wynik netto pogorszył się w skali roku z 1,56 do 3,12 mln zł. Spółka zatrudnia 89 osób, ograniczyła koszty usług obcych, a więcej wydała na wynagrodzenia oraz zużycie materiałów i energii.

Podrożały inne dzienniki

Z początkiem br. o 50 groszy zdrożał „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska), a Polska Press Grupa podniosła ceny swoich dziewięciu dzienników regionalnych.

W połowie listopada ub.r. podrożał „Dziennik Gazeta Prawna”, a z początkiem grudnia „Rzeczpospolita” i „Parkiet”. Natomiast z początkiem listopada o 50 groszy podniesiono cenę większość wydań „Gazety Wyborczej”.

Dołącz do dyskusji: „Nasz Dziennik” z wyższymi cenami. „Długo odwlekaliśmy tę decyzję, ale jest ona konieczna”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lol
sprzedawajcie po 10 zł ;) na pewno prawdziwi Polacy nie odpuszczą sobie możliwości czytania jedynie słusznego przekazu... albo dajcie od razu po 15 zł, będziecie udawać, że to segment premium...
0 0
odpowiedź
User
Presto
Kto czyta ten syf ?
0 0
odpowiedź
User
Presto
Kto czyta ten syf ?
0 0
odpowiedź