SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MySpace rządzi, szybki wzrost Facebook

Serwis społecznościowy MySpace osiągał w całym ubiegłym roku przeciętnie 76,35 procenta wizyt na amerykańskim rynku serwisów społecznościowych.

Na kolejnych miejscach znalazły się: Facebook (12,57 procenta), Bebo (1,24 procenta) oraz BlackPlanet.com (0,87 procenta) - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmy badawczej Hitwise.

Pozostałe 49 monitorowanych przez Hitwise serwisów w tej kategorii zanotowało łącznie 8,97 procenta odwiedzin. Firma badawcza oparła swoje wyniki na podstawie uśrednionego miesięcznego udziału serwisów społecznościowych w okresie od stycznia do grudnia minionego roku.

Biorąc pod uwagę sam grudzień 2007, MySpace zanotowało 72,37 procenta, Facebook 16,03 procenta, a Bebo 1,09 procenta wizyt w USA. Pierwszą dziesiątkę uzupełniły: BlackPlanet.com (1,04 procenta), Club Penguin (0,8 procenta), Gaiaonline.com (0,76 procenta), myYearbook (0,73 procenta), hi5 (0,63 procenta), Classmates (0,55 procenta) oraz Yahoo! 360 (0,54 procenta).

Wśród tej czołowej dziesiątki, najszybszy wzrost pod względem liczby odwiedzających w porównaniu z grudniem 2006 - aż o 407 procent - zanotował myYearbook. Drugi był Facebook (wzrost o 51 procent), a trzeci Club Penguin (wzrost o 48 procent), podczas gdy MySapce zanotował tutaj 8-procentowy spadek. Wszystkie badane serwisy zanotowały łącznie w ujęciu rocznym 4-procentowy wzrost liczby odwiedzin.

Z kolei pod względem średniego czasu spędzanego przez użytkowników na stronach serwisów społecznościowych, liderem w grudniu było Bebo (30 minut i 24 sekundy) przed MySpace (29:36), BlackPlanet.com (25:16), Facebook (19:51) oraz Club Penguin (13:27). Facebook zanotował tutaj najwyższy 100-procentowy wzrost w porównaniu z grudniem 2006, gdy internauci spędzali na jego stronach średnio niecałe 10 minut.

źródło: Marketing Charts

Dołącz do dyskusji: MySpace rządzi, szybki wzrost Facebook

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl