Multipakiety - nowość w ofercie biura reklamy Axel Springer
Biuro reklamy prasy codziennej Axel Springer Polska wprowadziło od 4 maja br. nowe oferty pakietowe. Multipakiet Standard i Multipakiet ASP to propozycje łączące możliwości reklamy prasowej z reklamą w serwisach internetowych wydawcy.
Multipakiet Standard to połączenie reklamy w wybranym tytule codziennym Axel Springer Polska - "Dzienniku", "Fakcie", "Przeglądzie Sportowym" oraz powiązanym z nim serwisie internetowym: Dziennik.pl. eFakt.pl lub Sports.pl. Przykładowa oferta obejmuje emisję reklamy full page lub junior page w "Dzienniku" wraz z jednodniową kampanią w serwisie Dziennik.pl w cenie od 47 500 zł netto.
Z kolei Multipakiet ASP oferuje kampanię reklamową we wszystkich dziennikach wydawcy oraz emisję reklam we wszystkich serwisach internetowych Axel Springer Polska. Reklamy prasowe w Multipakiecie ASP planowane są w ramach modelu PressPower oferującego reklamę tego samego dnia, w tym samym formacie w czterech gazetach codziennych wydawcy. Emisja reklam w serwisach internetowych oparta jest z kolei o model ROS - Run on Site - gwarantujący maksymalizację zasięgu.
- Nowa oferta pozwoli klientom zintensyfikować dzienne dotarcie do grup docelowych. Współoglądalność serwisów internetowych i wydań drukowanych wynosi około 5 procent, jest więc dość niska, dlatego Multipakiety to doskonała możliwość zwiększenia zasięgu kampanii reklamowych - podkreśla Rafał Grudowski, zastępca dyrektora biura reklamy prasy codziennej Axel Springer Polska.
Dołącz do dyskusji: Multipakiety - nowość w ofercie biura reklamy Axel Springer