MTVNHD w lutym z kampanią autopromocyjną
W lutym br. wystartować ma kampania wizerunkowa międzynarodowego kanału muzycznego MTVNHD. Za jej przygotowanie odpowiada agencja reklamowa La Comunidad z Buenos Aires.
Akcja ma komunikować, że kanał MTVNHD pozwala gwiazdom być sobą (chodzi o to, że skupia się przede wszystkim na ich działalności twórczej, pokazując np. ich koncerty). Kampania zasadniczo będzie mieć charakter autopromocyjny, natomiast nie wykluczone, że na części rynków, gdzie MTVNHD jest dostępne, pojawi się także w mediach zewnętrznych (w Polsce nie ma takich planów).
Stacja MTVNHD nadaje od września br. Kanał w Polsce oglądać mogą m.in. abonenci Cyfrowego Polsatu, Cyfry+, N i Aster. Według analiz MTV Networks Polska stacja dociera obecnie w naszym kraju do ok. 150 tys. gospodarstw domowych.
Dołącz do dyskusji: MTVNHD w lutym z kampanią autopromocyjną