Motorola i Wyclef Jean szukają talentów muzycznych
Motorola prowadzi konkurs na najlepsze muzyczne wideo wykonanetelefonem tej firmy oraz kampanię promującą tą akcję. Nadesłanenagrania ocenią najpierw internauci, potem specjaliści z branży, adla zwycięzcy specjalną piosenkę napisze i wyprodukuje Wyclef Jean.
W rozpoczętym właśnie konkursie "Motorola Star" należy za pomocątelefonu tej marki zarejestrować muzyczne wideo z jedną zdziesięciu piosenek zaproponowanych przez organizatorów i umieścićje do końca tego roku na stronie internetowejmotorola.com/motorokrstar. Przez pierwsze dwa tygodnie nagraniabędą oceniać internauci, którzy ustalą w ten sposób stonajciekawszych wykonań. Następnie z tych filmików zostaniewybranych przez polskich przedstawicieli branży muzycznej dziesięć,które razem z nagraniami z Węgier i Portugali ostatecznie ocenijury pod przewodnictwem Wyclefa Jeana. Wyłoniony w ten sposóbzwycięzca wyjedzie do Nowego Jorku, żeby zarejestrować piosenkęnapisaną dla niego specjalnie przez tego wokalistę. Wyclef Jeandodatkowo wyprodukuje jeszcze ten utwór, a konsultacji wokalnychudzieli laureatowi konkursu Fergie. Zwycięzca będzie też mógłpodpisać kontrakt płytowy z jedną z najważniejszych wytwórnimuzycznych.
W Polsce kampania reklamująca konkurs rozpoczęła się 10listopada i przez tydzień miała formę teaserową. Następnie akcjaujawniła szczegóły i pod hasłem "Chcesz być gwiazdą Motorokr?"prowadzona jest na największych portalach (WP, Onet, Interia,Gazeta.pl) i w komunikatorze Gadu-Gadu. Konkurs promują równieżstacje telewizyjne MTV, VIVA i VH1, radio Eska oraz magazyn"Eurostudent".
Dołącz do dyskusji: Motorola i Wyclef Jean szukają talentów muzycznych