SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Money.pl będzie za złotówkę promować małe firmy dotknięte skutkami epidemii

Od 18 maja serwis Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) zacznie za symboliczną złotówkę publikować artykuły promujące małych przedsiębiorców. Akcja „#moneypomaga” trwać ma cztery tygodnie, zgłosić może się do niej każda firma, która ze względu na pandemię znalazła się w trudnej sytuacji.

Żeby wziąć udział w akcji, mała firma powinna zgłosić się z pomocą specjalnego maila - krótko opisać prowadzoną działalność i uzasadnić, dlaczego to właśnie ona potrzebuje pomocy. Zgłoszenia o długości maksymalnie 1000 znaków należy przesyłać pod adres e-mail: moneypomaga@wp.pl do 7 czerwca. Kapituła Money.pl spośród zgłoszeń wybierze te, które postanowi umieścić. Po zakwalifikowaniu, przedsiębiorca otrzyma prośbę o przesłanie propozycji artykułu opisującego działalność, do którego będą mogły być dołączone zdjęcia i materiały wideo.

- Pandemia dotknęła niemal każdą gałąź gospodarki, wiele firm musiało zmienić profil działalności lub ją zawiesić. Czas kryzysu to jednak najlepszy moment na współpracę i solidarność w biznesie, dlatego poprzez tę akcję chcemy udzielić wsparcia małym i średnim przedsiębiorcom, którzy będą mogli dotrzeć ze swoim przekazem do szerokiego grona użytkowników Money.pl - mówi Joanna Pawlak, prezes Wirtualna Polska Media.

Akcja ruszy 18 maja, w każdym dniu roboczym Money.pl zaprezentuje jedną firmę. Artykuły będą publikowane w ramach sekcji #moneypomaga przez cztery tygodnie.

To kolejna inicjatywa pomagająca przedsiębiorcom w czas pandemii. W marcu Radio Kolor 103 FM ruszyło z akcją „#WspieramMałyBiznes” umożliwiającą drobnym przedsiębiorcom z Warszawy i okolic darmowe prezentowanie swoich usług na antenie rozgłośni. Także Polskie Radio PiK przygotowało dla małych przedsiębiorców specjalną ofertę reklamową: w czasie trwania epidemii emisję spotu można kupić za symboliczną złotówkę. Kampanie reklamowe dla małych i średnich firm za złotówkę proponuje też Grupa TVN Discovery.

Według danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w marcu br. Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) w kategorii biznesowo-prawnej zanotował 9,23 mln użytkowników (co dało 32,3 proc. zasięgu) i 110 mln odsłon.

Dołącz do dyskusji: Money.pl będzie za złotówkę promować małe firmy dotknięte skutkami epidemii

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ciekawe
fajny pomysł na budowanie portfolio nowych klientów :D
0 0
odpowiedź