Użytkownicy Heyah dzięki mojeID mogą zdalnie weryfikować tożsamość
T-Mobile Polska we współpracy z Krajową Izbą Rozliczeniową wprowadza dla użytkowników Heyah 01 usługę potwierdzania tożsamości online - mojeID. Umożliwia ona weryfikację tożsamości w sposób zdalny. T-Mobile i KIR zapowiadają poszerzanie współpracy.
Cyfrowa identyfikacja pomaga m.in. w przyspieszaniu i usprawnianiu procesów związanych z obsługą klienta i zarządzaniem dokumentami. Wprowadzenie mojeID w procesie zakupu oferty Heyah 01 pozwala na potwierdzenie tożsamości online w sklepie internetowym i wygodniejszy sposób odbioru karty SIM - np. w paczkomacie.
- Cieszę się, że w tym wyjątkowo wymagającym dla użytkowników czasie udało się nam wdrożyć to rozwiązanie. Dzięki niemu dajemy klientom możliwość wyeliminowania kontaktu osobistego w procesie zakupowym, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa danych i szybkiego dostarczenia usług- skomentował Andreas Maierhofer, prezes zarządu T-Mobile Polska.
Heyah to marka należąca do T-Mobile Polska. W lipcu br. telekom uruchomił subskrypcyjną wersję tej oferty - Heyah 01.
W pierwszym kwartale br. T-Mobile Polska osiągnął wzrost przychodów o 4,1 proc. do 1,557 mld zł oraz zysku EBITDA AL o 4 proc. do 414 mln zł. Na koniec marca operator miał 10,98 mln klientów: 7,53 mln abonentów i 3,45 mln klientów ofert prepaidowych.
Dołącz do dyskusji: Użytkownicy Heyah dzięki mojeID mogą zdalnie weryfikować tożsamość