SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Młodzi Polacy najchętniej słuchają RMF FM i Eski. Tylko 1,7 proc. udziału PR3 i 1,3 proc. PR1

Najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową wśród osób w wieku od 15 do 24 lat w okresie od stycznia do października br. było RMF FM. Drugie miejsce zajęła Eska. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Audytorium 17, a najwięcej straciło Radio ZET - raport Wirtualnemedia.pl.

Udział RMF FM pod względem słuchania wśród osób w wieku od 15 do 24 lat w okresie od stycznia do października 2019 roku w grupie wiekowej 15-24 lat wyniósł 26,7 proc. Względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszył się on o 0,7 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Kantar Polska, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęła Eska z udziałem na poziomie 22,6 proc., po wzroście o 0,4 pkt. proc.

Na podium znalazło się jeszcze Radio ZET, którego udział w rynku zmniejszył się o 1 pkt. proc. do 10,4 proc. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Najwięcej zyskało Audytorium 17, które awansowało z miejsca dziesiątego na ósme - było to 0,5 pkt. proc. do 1,8 proc.

Liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od sierpnia do października 2019 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM. Z kolei wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.

Dołącz do dyskusji: Młodzi Polacy najchętniej słuchają RMF FM i Eski. Tylko 1,7 proc. udziału PR3 i 1,3 proc. PR1

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maryla
Ponad podziałami wypada tylko ubolewać nad gustem młodych Polaków.
0 0
odpowiedź
User
K2101
Ale co tu się dziwić, skoro Polskie Radio nie adresuje programu do młodych z założenia. Czwórka była stacją z potencjałem, ale co tam młodzi...
0 0
odpowiedź
User
gumowy
Ale co tu się dziwić, skoro Polskie Radio nie adresuje programu do młodych z założenia. Czwórka była stacją z potencjałem, ale co tam młodzi...


Tak, stracili koncertowo, a trzeba było wpuścić jeszcze trochę klimatu z Radia Bis - tam sie dobrze działo. Niestety audytorium PR starzeje sie i umiera, a radia generalnie in air słucha sie coraz mniej i jeśli nie stworzy się obok tych staroci strumieni dla młodych to PR cichutko odejdzie, co już widać.
0 0
odpowiedź