„Men’s Health” liderem sprzedaży pomimo największego spadku, „CKM” wyprzedziło „Logo”
W segmencie pism dla mężczyzn w październiku ub.r. na pozycji lidera sprzedaży utrzymał się „Men’s Health”, który zanotował największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskał „Playboy” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w październiku 2017 roku wyniosła 31 854 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 19,94 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował wzrost, wynoszącą 11,64 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 29 084 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Oczko niżej uplasowało się „CKM” (Marquard Media Polska), które awansowało z czwartej lokaty. Jego wynik sprzedażowy wzrósł o 10,53 proc. do 18 815 egz.
Na czwartą pozycję spadło „Logo” (Agora). Sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się o 15,21 proc. do 17 078 egz.
Wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w październiku ub.r. poszedł do góry o 5,85 proc. do poziomu 21 554 egz.
W porównaniu do poprzedniego miesiąca trzy z czterech miesięczników męskich zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Playboy” - było to 18,03 proc. Jedyny spadek, wynoszący 19,56 proc., odnotowało z kolei „Logo”.
Wynik miesięcznika „Forbes” zwiększył się tutaj o 1,89 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem sprzedaży pomimo największego spadku, „CKM” wyprzedziło „Logo”