Marta Fiedczak-Olejarz: z Grupy TVN do Discovery Networks Polska
Marta Fiedczak-Olejarz dołączyła do zespołu Discovery Networks Polska, gdzie objęła nowo utworzone stanowisko consumer marketing & PR manager lifestyle.
Fiedczak-Olejarz będzie odpowiadała za tworzenie strategii marketingowej i public relations dla kanałów lifestylowych nadawcy: TLC, ID i Animal Planet.
Marta Fiedczak-Olejarz ma ponad 8-letnie doświadczenie w branży public relations. Wcześniej przez sześć lat pracowała w dziale PR Grupy TVN. Jako starszy specjalista ds. PR odpowiadała za działania PR dla programów i seriali TVN oraz dla kanałów tematycznych. W przeszłości związana była też z agencją public relations On Board, gdzie odpowiadała głównie za projekty dla takich klientów jak Electronic Arts, Clear Channel czy HBO.
Drugim consumer marketing & PR managerem, odpowiedzialnym za kanały Discovery Channel, Discovery Turbo Xtra, Discovery Science i Discovery Historia, jest Adam Lemański, wcześniej PR officer Discovery Networks Polska.
Dołącz do dyskusji: Marta Fiedczak-Olejarz: z Grupy TVN do Discovery Networks Polska