Mariusz Spisz awansował w Multikinie
Mariusz Spisz od lipca br. awansował na stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i marketingu w Multikinie S.A. To nowa funkcja w strukturze firmy.
Spiszowi podlegają teraz cztery działy przychodowe: marketing i bary kinowe (za nie odpowiadał już wcześniej), a także biuro reklamy i sprzedaż korporacyjna. - Zamierzam uzyskać i wykorzystać synergię wynikającą ze współpracy tych czterech działów, dzięki czemu klient (zarówno indywidualny jak i korporacyjny) otrzyma zupełnie nową ofertę zintegrowaną, dostosowaną do jego potrzeb - deklaruje nowy dyrektor ds. sprzedaży i marketingu.
Mariusz Spisz dotychczas pracował w Multikinie jako dyrektor marketingu. Wcześniej był w spółce kierownikiem ds. projektów specjalnych, a także dyrektorem kompleksu kinowego.
Dołącz do dyskusji: Mariusz Spisz awansował w Multikinie