„Maria z Nazaretu” w TVP 1 wygrała z filmami konkurencji
Czteroodcinkowy włoski serial kostiumowy „Maria z Nazaretu” oglądało w Jedynce średnio 3,5 mln widzów. Dało to stacji pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego. Wpływy reklamowe wyniosły 2,6 mln zł.
Serial oglądać można było w piątki o 20.25. Z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że produkcja gromadziła średnio 3,5 mln widzów, co zapewniło Jedynce 22,65 proc. udziału w rynku w grupie 4+ i 14,68 proc. w grupie 16-49.
TVP1 w trakcie emisji „Marii z Nazaretu” zajmowała pierwszą pozycję w rynku telewizyjnym. Na drugiej pozycji uplasowała się stacja TVN, nadająca filmy fabularne w paśmie „Superkino”, co dało jej 16,24 proc. udziału. Na trzeciej pozycji znalazł się Polsat (filmy; 10,17 proc.), a czwarta była TVP2 („Barwy szczęścia”, „Rodzinka.pl”; 9,87 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej TVP1 zajęła drugie miejsce za TVN.
Widownia serialu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP1 – Maria z Nazaretu | 3 503 342 | 22,65% | 14,68% |
TVN | 2 510 854 | 16,24% | 21,75% |
Polsat | 1 573 253 | 10,17% | 11,35% |
TVP2 | 1 526 360 | 9,87% | 12,39% |
Wpływy reklamowe z emisji czterech odcinków włoskiego serialu wyniosły 2,59 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Maria z Nazaretu” to opowieść o dziejach Świętej Rodziny, w której zagrali: Alissa Jung, Paz Vega i Andreas Pietschmann. Serial wyreżyserował Giacomo Campiotti.
Dołącz do dyskusji: „Maria z Nazaretu” w TVP 1 wygrała z filmami konkurencji