SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marcin Sienkowski z OLX na czele jury konkursu Złote Spinacze 2021

Marcin Sienkowski, head of marketing serwisu ogłoszeniowego OLX, został przewodniczącym jury konkursu Złote Spinacze 2021.

Marcin Sienkowski Marcin Sienkowski

Marcin Sienkowski od 8 lat odpowiedzialny za marketing OLXa. Komunikacją i marketingiem zajmuje się od 17 lat.

- Złote Spinacze to na arenie konkursów szeroko pojętej komunikacji konkurs szczególny. Z jednej strony to najważniejszy i najbardziej prestiżowy konkurs PR w Polsce. Z drugiej, dzięki szczególnej konstrukcji konkursowych kategorii, jest to konkurs, na którym możemy zapoznać się z bardzo zróżnicowanymi przykładami najlepszych praktyk komunikacyjnych, często z takimi, o których wcześniej nie wiedzieliśmy, bo nie byliśmy ich grupą docelową. Tu nie są najważniejsze ogromne budżety i wielkie zasięgi. Często sukces zgłoszonych działań zależy od precyzyjnego określenia grupy odbiorców, a następnie kreatywnego i innowacyjnego dotarcia do niej w celu realizacji założonych celów. I tego właśnie będę szukał wśród zgłoszonych projektów, które zrealizowały swoje cele - przykładów świeżego podejścia, otwierania drzwi, które dotychczas wydawały się zamknięte i szukania nowych rozwiązań, które mogą być przykładem dla całej branży - mówi Sienkowski.

Zgłoszenia do Złotych Spinaczy do 9 września

Pierwszy termin zgłoszeń do konkursu Złote Spinacze potrwa do 9 sierpnia, drugi do 2 września, a ostateczny termin przesyłania zgłoszeń upłynie 9 września br. W tym roku konkurs odbywa się w 35 kategoriach - 20 głównych, 12 sektorowych i trzech specjalnych.

Zwycięzców i laureatów tegorocznych Złotych Spinaczy poznamy podczas gali 3 grudnia br.

Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu.

W ramach XVIII edycji konkursu Złote Spinacze jury przyznało: 21 Złotych, 32 Srebrne oraz 26 Brązowych Spinaczy, w łącznie 33 kategoriach konkursowych. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do Grupy Komunikacja Plus, natomiast tytuł kampanii PR XX-lecia otrzymał projekt Ogólnopolski Program dla Młodzieży „Mam Haka na Raka”.

Dołącz do dyskusji: Marcin Sienkowski z OLX na czele jury konkursu Złote Spinacze 2021

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl