„Mam talent!” stracił widzów, ale TVN nadal zdecydowanym liderem rynku
Dwunasta edycja „Mam talent!” po trzech odcinkach ma średnio 2,36 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia talent-show zmalała o 160 tys. osób. TVN w czasie emisji formatu nadal jest zdecydowanym liderem rynku.
„Mam talent! 12” na antenie TVN oglądać można w soboty o godz. 20.00, począwszy od 7 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków tej edycji show (pokazanych do 21 września) wyniosła 2,36 mln osób, co przełożyło się na 16,86 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów 16,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 16,40 proc. w grupie 16-59 oraz 17,26 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą widownię, wynoszącą 2,39 mln oglądających, zgromadził drugi odcinek talent-show.
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. widownia formatu zmalała o 160 tys. osób. Jedenastą serię „Mam talent!” po trzech odcinkach śledziło 2,52 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 18 proc. 19,45 proc. oraz 17,84 proc. udziału.
„Mam talent!” w swoim paśmie jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP1, która ma 12,73 proc. udziału. Stacja ta w tym czasie emituje różne audycje i transmisje). Trzecia jest TVP2 (gł. konkurencyjny show „The Voice of Poland”; raz nadano koncert „Roztańczony PGE Narodowy; 10,45 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne; 6,89 proc.).
Także wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN ma dużą przewagę nad swoimi konkurentami.
Emitowane dzień później w południe powtórki programu śledzi 1,06 mln widzów. co przekłada się na 11 proc. 11,98 proc. oraz 11,68 proc. udziału. TVN w czasie ich emisji jest wiceliderem rynku w 4+ i liderem w grupach 16-49 oraz 16-59.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.
Dołącz do dyskusji: „Mam talent!” stracił widzów, ale TVN nadal zdecydowanym liderem rynku