„Mam ogród” - nowy magazyn Phoenix Press
W środę 12 lutego br. na rynku zadebiutuje nowy miesięcznik „Mam ogród”, kierowany do osób uprawiających rośliny w ogrodzie. Magazyn poszerza portfolio wydawnictwa Phoenix Press.
Miesięcznik liczy 68 stron i ukazuje się w nakładzie 200 tys. egzemplarzy w rozmiarze 210x280 mm. Cena egzemplarzowa wydania wynosi 2,50 zł.
W pierwszym numerze magazynu „Mam ogród” czytelnicy będą mogli przeczytać m.in. o ekologicznych sposobach walki ze szkodnikami, naturalnych metodach upraw oraz sezonowych pracach w ogrodzie. Ponadto w każdym numerze eksperci ogrodnictwa będą odpowiadać na pytania czytelników.
Oprócz porad w miesięczniku znajdą się również prezentacje różnych gatunków roślin wraz z omówieniem specyfiki ich uprawy oraz opisem dodatkowego zastosowania np. w domowej kosmetyce.
Wprowadzenie miesięcznika „Mam ogród” na rynek wspierać będzie kampania reklamowa w telewizji, radiu RMF FM oraz prasie (czasopisma z portfolio wydawnictwa Bauer i Phoenix Press).
Dołącz do dyskusji: „Mam ogród” - nowy magazyn Phoenix Press