SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lifestyle: Kanały TVN liderami, tracą Fashion i BBC Lifestyle

TVN Turbo i TVN Style były najpopularniejszymi kanałami lifestylowymi w maju br. Oba zanotowały wzrosty, ale to trzecie TLC zyskało najwięcej, bo aż 300 proc. Spadki zanotowały natomiast stacje z drugiej części rankingu, największe - Fashion i BBC Lifestyle.

Pozycję lidera segmentu utrzymał męski kanał TVN Turbo, którego udział wzrósł o 7,2 proc. do 0,42 proc. Wiceliderem pozostał siostrzany kanał kobiecy TVN Style. Jego udział wyniósł w maju br. ponad 0,35 proc. i poszedł do góry, pierwszy raz od wielu miesięcy, chociaż tylko o 1,4 proc. Kanał ten wiosną zwiększył wydatki na program i pod koniec kwietnia br. wprowadził na antenę show “Trinny i Susannah ubierają Polskę”, który podniósł wyniki stacji (więcej na ten temat).

>>> Letnia ofensywa TVN Style: “Wojciech Cejrowski. Boso” i wakacyjny “Magiel”

Największy wzrost – tak jak w poprzednich miesiącach – zanotowała stacja TLC. Jej udział w piątym miesiącu br. wzrósł o 293,2 proc. do niecałych 0,35 proc., co dało TLC trzecie miejsce (rok wcześniej kanał ten jako Discovery Travel & Living był piąty). Na kolejnym miejscu znalazł się męski kanał Polsat Play z udziałem 0,26 proc. (wzrost o 29,9 proc.), piątą lokatę zajął z kolei Polsat Cafe (0,22 proc. udziału, wzrost o 37,1 proc.).

Największe spadki w segmencie dotknęły kanałów: Fashion, który znalazł się na ostatnim miejscu z wynikiem 0,01 proc. (w dół o 52,9 proc.) i BBC Lifestyle, którego udział uplasował się na poziomie 0,3 proc. (w dół o 52,2 proc.).

maj Wszyscy 4+
2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR SHR %
TVN Turbo 23 514 0,390 23 616 0,418
TVN Style 20 951 0,348 19 954 0,353
TLC 5 289 0,088 19 561 0,346
Polsat Play 12 109 0,201 14 754 0,261
Polsat Cafe 9 562 0,159 12 356 0,218
kuchnia.tv 3 087 0,051 4 826 0,085
Club TV  7 106 0,118 3 730 0,066
BBC Lifestyle 4 164 0,069 1 870 0,033
Domo 1 234 0,020 598 0,011
Wedding TV 868 0,014 562 0,010
Fashion 1 039 0,017 473 0,008


W grupie wiekowej 16-49 liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w maju br. pozostał kanał TVN Turbo. W zeszłym miesiącu miał 0,71 proc. udziału i zanotował wzrost o 8,1 proc. Na drugiej pozycji utrzymała się stacja TVN Style (0,48 proc. udziału, wzrost o 5,8 proc.).

>>> Sara Palin i serial “Parenthood” latem na antenie TLC

Na podium znalazł się też kanał TLC, którego wzrost w tej grupie był wyższy niż w 4+ i wyniósł 363,3 proc. Kanał ten zanotował wynik na poziomie 0,42 proc., co dało mu awans z pozycji szóstej. Czwarte miejsce zajął kanał Polsat Play, którego udział w maju br. wynoszący 0,33 proc. był najwyższy od początku istnienia stacji (nadaje od października 2008 roku). Liderem spadku był natomiast kanał Domo.tv, którego udział zmalał o 66,7 proc. 

maj wszyscy 16-49
2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Turbo 16 614 0,652 16 747 0,705
TVN Style 11 471 0,450 11 289 0,476
TLC 2 292 0,090 9 898 0,417
Polsat Play 6 277 0,246 7 714 0,325
Polsat Cafe 4 965 0,195 6 903 0,291
kuchnia.tv 1 112 0,044 2 522 0,106
Club TV  3 746 0,147 1 616 0,068
BBC Lifestyle 2 551 0,100 901 0,038
Wedding TV 434 0,017 356 0,015
Fashion 664 0,026 294 0,012
Domo 834 0,033 251 0,011


Najpopularniejszym programem na antenie TVN Turbo w maju br. był mecz finałowy Pucharu Polski, który obejrzało ok. 460 tys. widzów (więcej na ten temat). 

Raport top programów
TVN Turbo wszyscy 4+
Program AMR SHR %
PUCHAR POLSKI 455 948 2,787
STUDIO SPORT 382 909 2,398
TURBO KAMERA 174 976 1,860
LEGENDY PRL 145 317 1,324
ZAKUP KONTROLOWANY 139 085 1,263
NA OSI /MAG.MOTORYZ./ 134 083 1,188
MOTO-ON /MAG.MOTOR.POL./ 130 151 1,055
PRZEKLETE TRASY 121 769 1,101
RAPORT KONCOWY 114 830 1,286
POLAM WEDKE
Z ROBSONEM GREENEM
112 971 1,208

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości At Media.

Dołącz do dyskusji: Lifestyle: Kanały TVN liderami, tracą Fashion i BBC Lifestyle

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bruce
Tytuł, jak to zwykle w WM bywa - błyskotliwy. Nie ma znaczenia, że 2 kanały TVN w sumie straciły widzów. Nie ma znaczenia, że TLC urósł czterokrotnie i awansował z miejsca szóstego na trzecie.
0 0
odpowiedź